حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آیا دولت و ملت افغانستان در خدمت داعش و آمریکا قرار می گیرند؟! :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

مهاجرین افغانستانی که چندین دهه است در ایران به سر می برند به اندازه ی چهار استان در ایران جا اشغال کرده اند و آن وقت ما از کمبود منابع، کمبود آب، گرانی، مصرف بی رویه و بیکاری می نالیم.!!

آیا قرار است هر کس از اسلام ناب محمدی(ص)دفاع کند باید در ایران مستقر و ماندگار شود؟

اگر اینطور باشدکه کلّ مردم ایران باید سالها پیش در کشورهای فلسطین، بوسنی، لبنان، عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و... برای همیشه سکنی می گزیدند!

شهدای نهضت اسلامی و شهدای مدافعین حرم نور چشم مردم ما هستند اما آیا قرار است هر کس مدافع حرم شد و با استکبار جهانی مبارزه کرد مردم کشورش برای همیشه به ایران کوچ کنند؟!

چه دستان مرموزی در میان هست که افغانی های مهاجر را در ایران نگه می دارد؟

ما مهمان خود را از هر کشوری باشد تکریم می کنیم اما تکریم بدین معنی نیست که بگوییم برای همیشه کشورتان را ترک کنید و در ایران سکنی گزینید!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تبلیغات داعش در افغانستان+تصاویر

داعش با توزیع بروشورهایی در منطقه کوت در استان «ننگرهار» افغانستان، مردم این کشور را برای پیوستن به این گروهک تشویق کرد.

سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: داعش با انتشار تصاویری از تبلیغات خود در منطقه کوت استان ننگرهاری افغانستان به دنبال تشویق مردم برای پیوستن به این گروهک تروریستی است.

این گروهک از چندی پیش در افغانستان که آن را ولایت خراسان نامیده، مشغول فعالیت و جنایت است و طی روزهای اخیر دو غیر نظامی افغانی را به اتهام جاسوسی سر بریده است.

گفتنی است که غیر نظامیان ذبح شده توسط اعضای داعش اولی فردی به نام «دور خان» در منطقه ننگرها و دیگری شهروندی به نام محمد الله در منطقه شبرهار این ایالت بود که به اتهام جاسوسی برای دشمنان این گروهک سر از تنشان جدا شد.

با  نفوذ داعش به افغانستان، طالبان با ارسال پیامی به ابوبکر البغدادی خواستار خودداری از تشکیل گروهک‌های تروریستی وابسته به داعش در خاک این کشور شد.

طالبان در این پیام آورده است: ما هرگز اجازه هیچ‌گونه فعالیت جهادی تحت لوای دیگر گروه‌ها را در خاک افغانستان نخواهیم داد و در صورتی‌که افراد مرتبط با داعش مشکلاتی را برای طالبان در افغانستان ایجاد کنند، ما نیز ناچار به واکنش خواهیم شد.

در پی شکست‌های پی‌درپی داعش در مناطق مختلف عراق و سوریه، این گروهک از هر وسیله‌ای برای جلب همکاری و حمایت مردم در مناطق و کشورهای دیگر استفاده می‌کند؛ از اعدام‌های وحشیانه تهدیدآمیز تا تطمیع و پخش پول، امکانات و تبلیغات.

در ادامه تصاویری را از تبلیغات داعش در افغانستان مشاهده می‌کنید:

۹۴/۰۳/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی