حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید الحاق‌قریب‌الوقوع ۲ استان‌‌سعودی به یمن / الحمدلله نابودی کامل آل سعودِ یهود نزدیک است :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

الحاق‌قریب‌الوقوع ۲ استان‌‌سعودی به یمن

مسئول کمیته‌های مردمی مبارزه با تجاوز نظامی عربستان در یمن گفت: تاکنون ۳۰ پایگاه نظامی و پادگان و پاسگاه در استان‌های نجران و جیزان عربستان سقوط کرده است و پیوستن قریب الوقوع این دو استان به یمن نزدیک است.
باشگاه خبرنگاران: صادق الشرفی مسئول جبهه مردمی مبارزه با تجاوز نظامی عربستان در نشست خبری که در محل بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از مستضعفین جهان و ملت مظلوم یمن در مقابل کشتار وحشیانه استکبار و ایادی آن تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی باشگاه خبرنگاران، درباره این که چند کیلومتر مربع از استان‌های نجران و جیزان در اختیار ارتش و نیروهای مردمی یمن است، ‌اظهار داشت: تاکنون ۳۰ پایگاه نظامی و پادگان و پاسگاه در استان‌های نجران و جیزان عربستان سقوط کرده است و پیوستن قریب الوقوع این دو استان به یمن نزدیک است.

الشرفی گفت: آل‌سعود به زور در حجاز و نجد تصرف پیدا کرده و سعی می‌کند تا منصور الهادی را به قدرت بازگرداند و در این پروسه امارات با تلاش و تصرف بندر عدن ایفای نقش می‌کند.

نماینده کمیته مردمی مواجه با تجاوز نظامی عربستان تصریح کرد: در منطقه "حضرموت" آل‌سعود تلاش می‌کند تا از طریق سیطره بر این منطقه بر منابع و ثروت‌های نفتی یمن تسلط یابد.

وی تأکید کرد: به رغم بمباران‌های شدید ما در تحولات میدانی به پیروزی‌های مهمی دست پیدا کردیم و سعودی‌ها تلاش کردند تا عدن سقوط کند، حال آن که ارتش و نیروهای مردمی بر اوضاع سیطره پیدا کردند و علیرغم تلاش سعودی‌ها و امارات برای گسیل ۴۰۰۰ نظامی در این منطقه طرح آن‌ها با شکست مواجه شد.

الشرفی در پاسخ به سوال دیگری درباره تحولات استان‌های نجران و جیزان و اقداماتی که در آینده ارتش و نیروهای مردمی یمن در این منطقه قصد دارند انجام دهند، عنوان داشت: آل‌سعود در دو منطقه نجران و جیزان حضور نظامی دارد و حضور اجتماعی و مردمی ندارد و مردم این دو منطقه یمنی‌الاصل هستند و خواستار پیوستن به یمن هستند و اکنون در کشور یمن یک آماده باش کامل قرار دارد و مردم قصد دارند در مرحله دوم عملیات آزادسازی دو استان حجاز و نجد را انجام دهند.

نماینده کمیته مردمی مواجه با تجاوز نظامی عربستان تأکید کرد: استان مارب مورد محاصره ارتش و نیروها مردمی یمن قرار گرفتند و پادگان‌های آموزشی که در این استان تکفیری‌ها آموزش می‌بینند، سقوط کردند.

مسئول کمیته مردمی مواجهه با تجاوز نظامی عربستان با اشاره به این که مسئول اصلی جنگ یمن، آمریکا و اسرائیل است، خاطرنشان کرد: ناوها و ناوشکن‌های آمریکایی و اسرائیلی مانع از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به کشور ما می‌شود.
۹۴/۰۴/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی