حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید واکنش ایزدی به نامه سران جنبش سبز به اوبا /وطن فروشان خیال باف! :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

واکنش ایزدی به نامه سران جنبش سبز به اوبا

کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه نامه سران جنبش سبز به آمریکا نشان می‌دهد آنان هیچ دغدغه‌ای نسبت به امنیت و استقلال کشور نداشتند، گفت: نامه سران جنبش سبز به اوباما انسان را یاد سرسپردگی شاه به آمریکا می‌اندازد.
 فارس:  فؤاد ایزدی عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در واکنش به نامه سران جنبش سبز به اوباما در آذر ۸۸ که اخیرا توسط مایکل لدین مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا افشا شده است، گفت: ارتباط بین جریان فتنه و آمریکا کاملا مشهود بود، حتی کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا به ارتباطش با فتنه‌گران اشاره کرده بود.

وی افزود: مفاد نامه سران جنبش سبز به اوباما نشان دهنده این است که مجموعه‌ای که خود را جنبش سبز خواندند، کوچکترین دغدغه‌ای نسبت به امنیت و استقلال کشور نداشتند. متن این نامه انسان را یاد خاطرات اطرافیان شاه در سرسپردگی وی به آمریکا می‌اندازد. این وضعیت در متن نامه سران جنبش سبز به آمریکا دوباره تکرار شده است.

ایزدی ادامه داد: حضور این افراد است که اوباما و کری را تشویق می‌کند زمانی که از آنان سؤال می‌شود بعد از ۱۰-۱۵ سالی که بازه زمانی توافق وین است اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، جواب می‌دهند که شما نگران نباشید چون ایران در حال تغییر است و در ۱۰-۱۵ سال آینده چیزی به نام جمهوری اسلامی نخواهد بود.

عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران دلیل مواضع اینچنینی دولتمردان آمریکایی را پیام‌هایی عنوان می‌کند که از داخل کشور به آنان داده می‌شود که قطعا پیام‌هایی مانند نامه سران جنبش سبز به آمریکا استقلال کشور را زیر سؤال می‌برد.

این کارشناس مسائل آمریکا در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما با ادبیاتی که در نامه سران جنبش سبز وجود دارد، بیگانه اند و با افرادی که این نوع ادبیات را تولید می‌کنند، دشمنی دارند.
۹۴/۰۵/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی