حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید وزیر اطلاعات: در مذاکرات هسته‌ای از روش امام حسین (ع) استفاده کردیم!/خجالت بکشید آقای وزیر! :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

جناب آقای علوی وزیرمحترم اطلاعات!

1- لطفا تریبون نظام و انقلاب اسلامی باشید نه جناح دولتی!

2- شما پیشاپیش نظام را به جناحی عمل کردن در انتخابات متهم کرده و با این سخنان خود در جامعه التهاب ایجاد می کنید.

3- لطفا به امام حسین علیه السلام توهین نکنید و مذاکرات فاجعه بار هسته ای را با روش امام حسین علیه السلام مقایسه نکنید.

4- یکی از وظایف ذاتی شما در دانشگاه ها جلوگیری از برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی می باشد. چرا کاری کرده اید که امام امت چندین بار است که علنا به آن اشاره می کنند و شدیدا گلایه می نمایند و هشدار می دهند؟!

وزیر اطلاعات: در مذاکرات هسته‌ای از روش امام حسین (ع) استفاده کردیم!

وزیر اطلاعات با اشاره به حرکت امام راحل (ره) در مساله انقلاب که تکلیف محور بوده است، گفت: ما در مذاکرات هسته‌ای هم از روش امام حسین (ع) استفاده کردیم.
فارس: وزیر اطلاعات با اشاره به حرکت امام راحل (ره) در مساله انقلاب که تکلیف محور بوده است، گفت: ما در مذاکرات هسته‌ای هم از روش امام حسین (ع) استفاده کردیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علمی و فناوری سراسر کشور ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) این واقعه را نه تقابل دو طرف بلکه تجاوز یک طرف درگیری قلمداد کرد و اظهارداشت: در واقعه کربلا عاطفه و احساس و تفکر انسان تحریک می‌شود ولی بخش عاطفه و احساس زودگذر است ولی تفکر عاشورایی همیشه ماندگار است و اگر می‌خواهیم این تفکر به اعمال و رفتارمان حاکم شود باید عقل و فکرمان حسینی باشد.
 
وزیر اطلاعات با اشاره به حرکت امام راحل (ره) در مساله انقلاب که تکلیف محور بوده است، گفت: ما در مذاکرات هسته‌ای هم از روش امام حسین (علیه السلام) استفاده کردیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه سیستم اطلاعاتی کشور خود را خدمتگزار مردم به حساب می‌آورد، افزود: پیام‌های مقام معظم رهبری برای دانشگاه‌ها نشانگر لزوم آرامش و اطمینان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی است و ما وظیفه خود می‌دانیم آرامش و امنیت را فراهم کنیم به صورتی که استاد و دانشجو با اطمینان خاطر، درس بدهد و سؤال کند و حاکمیت چنین فضایی است که موتور علمی کشور را به حرکت در می‌آورد.
 
علوی با بیان اینکه راهبرد وزارت اطلاعات درخصوص دانشگاه‌ها، ابراز عقاید و افکار و تدریس با دلایل منطقی و متقن است، خاطرنشان کرد: در این شرایط امنیت با هماهنگی دانشگاهیان و با هزینه کمتر در این مراکز آموزش عالی ایجاد می‌شود و کاملاً معتقدیم که همراهی دانشگاهیان با سیستم اطلاعاتی کشور نقش موثری در ایجاد آرامش و امنیت دارد.
 
وی با بیان اینکه مجموعه وزارت اطلاعات، پلیس امنیت نیست، ادامه داد: امروزه مجموعه افرادی که در وزارت اطلاعات خدمت می‌کنند، یک مجموعه علمی تحصیل کرده و متفکر است و افرادی هم که جذب می‌شوند از همین گروه فرهیخته و باسواد هستند.
 
علوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات حق الناس است گفت: ما در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد مردم‌سالاری قرار داریم که باید رقابتی سالم و تعیین کننده برای مردم باشد و با امنیت کامل و همه‌جانبه برگزار شود.
 
وی ادامه داد: افرادی که برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام می‌کنند و به صورت قانونی شرایط ثبت نام را دارا می‌باشند، نباید بی‌دلیل محروم شوند و اگر اینگونه شود پا روی حق الناس گذاشته شده است.
 
علوی خاطرنشان کرد: تمایلات جناحی نباید عاملی برای محروم کردن کسی در انتخابات باشد و فقط قانون مصوب در نظردهی وزارت اطلاعات درخصوص سازمان انتخابات مؤثر خواهد بود.
۹۴/۰۷/۲۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی