حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید دولتی ها عدم استقبال امت امام از فریدون را توجیه می کنند/ گندی که بالا آوردید دامانتان را گرفت :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

مردم مازندران در خرداد 92 بیشترین درصد آمار رأی را در کشور حسن روحانی داده بودند اما عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید باعث شده تا از بیش از یک میلیون و صدهزار رای او در مازندران،امروز کمتر از نیم درصد از این میزان (کمتر از 6 هزارنفر)  به استقبال وی بروند.

مردم مازندران در خرداد ۹۲ بیشترین درصد آمار رأی را در کشور حسن روحانی داده بودند اما عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید باعث شده تا از بیش از یک میلیون و صدهزار رای او در مازندران،امروز کمتر از نیم درصد از این میزان (کمتر از ۶ هزارنفر) به استقبال وی بروند.

گروه سیاسی - رجانیوز: عدم استقبال مردم از رئیس‌جمهور در سفر استانی به مازندران، موضوعی بود که با انتشار فیلم و عکس در رسانه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت؛ مساله‌ای که علت آن را باید در عملکرد دو ساله دولت جستجو کرد.

به گزارش رجانیوز، با این حال به نظر می‌رسد مسئولین دولت به جای پذیرش این موضوع ناراحت کننده و تلاش برای تغییر مسیر دولت در راستای خواسته‌ها و کسب رضایت مردم، به دنبال توجیه و عدم پذیرش این ماجرا هستند. این در حالی است که مسئولین ستاد استقبال از روحانی هم بابت این استقبال اندک از وی عذرخواهی کردند!

امروز، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در واکنش برخی حواشی نسبت به سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران گفت: «استقبال از رئیس‌جمهور در سفر به مازندران بسیار پرشور بود. عکسی هم که در برخی سایت‌ها در رابطه با استادیوم محل سخنرانی روحانی رئیس‌جمهور منتشر شده بود که جمعیت زیادی حضور نداشتند فکر می‌کنم برای ساعت ۷ یا ۸ صبح بوده که مردم در حال جمع شدن در محل سخنرانی آقای رئیس‌جمهور بودند. اینکه در برخی سایت‌ها عکسی منتشر شود اقدام سخیفی است که برخی مخالفان دولت به این روش‌ها متوسل می‌شوند.»

این ادعای آقای نوبخت در حالی صورت می‌گیرد که فیلم‌ منتشر شده در اینترنت نشان می‌دهد که برخلاف ادعای آقای سخنگو، رئیس‌جمهور در حال سخنرانی برای مردم است و جمعیت بسیار کم حاضر در ورزشگاه نیز دقیقا در اوج زمان سخنرانی حسن روحانی وجود دارد.

کاش آقای نوبخت و سایر مسئولان دولت به جای اینگونه توجیهات بی اساس و ادعاهای بدون سند و نادرست، پیگیر علت این رویداد ناراحت کننده می‌شدند. قطعا رجانیوز نیز از استقبال کم رونق از رئیس جمهور خوشحال نیست و اتفاقا تمامی انتقاداتی که در دو سال گذشته از سوی رجا به دولت صورت گرفت، در مسیر تذکر به اقداماتی بود که نهایتا منجر به این بی‌میلی و عدم رضایت مردم نسبت به دولت و شخص دکتر روحانی شده است.

گفتنی است مردم مازندران در خرداد ۹۲ بیشترین درصد آمار رأی را در کشور حسن روحانی داده بودند اما عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید باعث شده تا از بیش از یک میلیون و صدهزار رای او در مازندران، کمتر از نیم درصد از این میزان (کمتر از ۶ هزارنفر)  به استقبال وی بروند.

۹۴/۰۷/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی