حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد

رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: بررسی های موسسه علوم و امنیت بین اللمل حاکی از آن است که اسرائیل ظرف ۵۰ سال ۶۶۰ کیلوگرم پلوتونیوم غنی سازی کرده است.

 این روزنامه صهیونیستی افزود: این موسسه که مقر آن در آمریکا است، برآورد کرده ، اسرائیل در سال ۲۰۱۴  - ۱۱۵ بمب هسته ای در اختیار داشته است.

بر اساس این تحقیق برای ساخت یک بمب هسته ای به ۳ تا ۵ کیلوگرم پلوتونیوم نیاز است.

برآورد آلبرایت درمورد تعداد بمب هایی که اسرائیل در اختیار دارد با مطالعات قبلی متفاوت است. بر اساس افشاگری های موردخای وانونو، تکنسین سابق تاسیسات هسته ای دیمونا این رقم ۲۰۰ بمب برآورد شده بود. موسسه صلح سوئد هم تعداد بمب های اسرائیل را ۸۰ عدد تخمین زده بود.

در تحقیقات آلبرایت تردیدهای قبلی که سلاح های هسته ای اسرائیل در نزدیکی حیفا در شمال اسرائیل تولید می شود، مورد تایید قرار گرفته است.

به گفته آلبرایت اسرائیل علاوه بر موشک های بالستیک اریحا به تولید موشک های کروزی که قابلیت حمل کلاهک هسته ای دارند و یک هواپیما که می تواند سلاح های هسته ای را حمل کند، پرداخته است. وی تاکید کرده است که اسرائیل احتمالا فن آوری پرتاب موشک از روی زیردریایی های خود را نیز دراختیار دارد.

۹۴/۰۸/۳۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی