حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آغاز رسمی باشگاه خبرنگاران بسیج :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

آغاز رسمی باشگاه خبرنگاران بسیج

آغاز رسمی باشگاه خبرنگاران بسیج

طی مراسمی با حضور مسئولان بسیج و مدیران رسانه ها باشگاه خبرنگاران بسیج به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.
اسماعیل احمدی- مشاور ریاست و معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق علیهما السلام مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج برگزار می شود.
 
احمدی با اشاره به حضور مسئولان بسیج و مدیران رسانه ها در این مراسم اظهار داشت: معاون خبر رسانه ی ملی، سردار نقدی و حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج سخنرانان مراسم افتتاح می باشد.
 
وی در همین خصوص افزود: رونمایی از پایگاه اینترنتی باشگاه و کارت خبرنگاری از جمله برنامه های افتتاحیه می باشد که قرار است به برخی از افراد نیز کارت افتخاری باشگاه اهدا گردد.
 
معاون روابط عمومی بسیج به تشکیل باشگاه در تابعیت خبرگزاری بسیج اشاره کرده و عنوان نمود: کلیه بسیجیان علاقمند به حوزه خبر- رسانه- عکس و تصویر می توانند به صورت الکترونیکی در سایت باشگاه و یا خبرگزاری بسیج ثبت نام نموده و با گذراندن دوره های آموزشی در سطوح مختلف عضو این مجموعه خبری گردند.
 
وی ادامه داد: باشگاه خبرنگاران بسیج که حداقل ده ها هزار بسیجی را سازماندهی خواهد نمود بزرگترین  مجموعه خبری دنیا خواهد بود که اولویت خبری آن نیز انتشار گفتمان ولایت و اخبار مردمی در اقصی نقاط کشورمان می باشد.
 
این فعال رسانه ای به دوره های آموزشی حضوری و مجازی اشاره کرده و گفت: در سه سطح مقدماتی– تکمیلی و تخصصی دوره های گوناگونی در استان ها و شهرستان ها تعریف و مدون گردیده تا شاهد تربیت حرفه ای خبرنگاران بسیجی در کشور باشیم که طی ۶ ماهه دوم ۹۴ حداقل ۱۰ هزار بسیجی دوره مقدماتی- حضوری و مجازی را می گذرانند.
 
گفتنی است مراسم افتتاح روز ۴ شنبه دوم دی ماه ۹۴ از ساعت ۱۰ صبح در تالار رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.
۹۴/۰۹/۳۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی