حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید ارتش نیجریه حسینیه زاریا را کاملاً تخریب کرد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

ارتش نیجریه حسینیه زاریا را کاملاً تخریب کرد

ارتش نیجریه حسینیه زاریا را کاملاً تخریب کرد

نیروهای ارتش نیجریه، حسینیه شیعیان در شهر زاریای این کشور را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا نیروهای ارتش با استفاده از بولدوزر، حسینیه شیعیان را به صورت کامل تخریب و به تلی از خاک تبدیل کردند. این ساختمان روز یکشنبه و در جریان حمله ارتش به مردم زاریا که صدها تن به خاک و خون کشیده شدند، دچار خسارت هایی شده بود.

درضمن در روزهای اخیر برخی از مقامات نیجریه از جمله حاکم ایالت "کادونا" ــ که شهر زاریا در آن واقع شده است ــ اعلام کردند که حسینیه و ساختمان های اطراف آن به صورت غیر قانونی ساخته شده و مجوز ندارند! این در حالی است که سالهاست این حسینیه بنا شده و مراسم مذهبی در آن برگزار می گردد. در حال حاضر منطقه ای که حسینیه بقیة الله(عج) و منزل شیخ «ابراهیم زکزکی» در آن واقع است تحت تدابیر امنیتی ارتش قرار دارد.

رهبر شیعیان نیجریه محاکمه می شود
روزنامه دیس دی چاپ نیجریه هم گزارش داد ناصر الرئوفی فرماندار ایالت کادونا در شمال نیجریه روز گذشته اعلام کرد، شیخ زکزاکی روحانی شیعه که هفته گذشته در شهر زاریا دستگیر شد، بدلیل هر جرمی که مرتکب شده باشد، محاکمه خواهد شد. ناصر الرئوفی فرماندار ایالت کادونا در شمال نیجریه تاکید کرد دولت مرکزی نیجریه به دنبال محاکمه کردن زکزاکی است و تصمیم گیری در این باره به عهده مقامات فدرال و قانون اساسی نیجریه می‌باشد.

الرئوفی در ادامه گفت: «یک کمیته قضایی برای تحقیق درباره حمله به محل اقامت شیخ زکزاکی تشکیل شده است.» در همین رابطه گروه «جنبش اسلامی نیجریه» می‌گوید، نتایج به دست آمده از تحقیقات بازرسان ایالتی را قبول ندارد زیرا آنها حاضر به شنیدن واقعه از زبان جامعه شیعیان نیجریه نیستند و تنها به اظهارات مقامات ارتش اتکا دارند.

در پی یورش ارتش نیجریه به محل استقرار شیخ زکزاکی در شهر زاریا واقع در شمال استان کادونا صدها تن از شیعیان نیجریه‌ای کشته شدند. شیعیان این منطقه در حسینیه بقیه الله متعلق به جنبش اسلامی نیجریه مشغول برگزاری مراسم مذهبی بودند که با حمله نظامیان ارتش نیجریه مواجه شدند. در پی این حمله، شیخ زکزاکی دستگیر و به مکانی نامعلوم منتقل شده است. شمار شیعیان نیجریه دو تا چهار میلیون نفر تخمین زده شده است.

۹۴/۰۹/۳۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی