حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید قدردانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از فرمانده نیروی دریایی ارتش :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

قدردانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از فرمانده نیروی دریایی ارتش

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به امیر سیاری اعلام کرد: در زمانه‌‌ای که مذاکره با شیطان، سکه رایج بازار سیاسیون شده است، از این که در مواجهه با وابستگان استکبار، اصول مستحکم مکتب امام راحل، منطق روشن رهبری معظم و آرمان‌های ملت را مبنای رفتار عزتمندانه خود قرار دادید، از جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از این که در مواجهه با وابستگان استکبار، اصول مستحکم مکتب امام و منطق روشن رهبری معظم انقلاب را مبنای رفتار عزتمندانه خود قرار دادید، از جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

به گزارش نسیم در ابتدای این نامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) آمده است: امام خمینی فرمودند رابطه بین یک ملت به‌پاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین‌المللی با یک چپاولگر عالم‌خوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. من کراراً گوشزد نموده‌ام که رابطه ما با امثال آمریکا رابطه ملت مظلوم با جهانخواران است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: در زمانه‌‌ای که مذاکره با شیطان، سکه رایج بازار سیاسیون شده است، از این که در مواجهه با وابستگان استکبار، اصول مستحکم مکتب امام راحل، منطق روشن رهبری معظم و آرمان‌های امت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی را مبنای رفتار عزتمندانه خود قرار دادید، از جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

۹۴/۱۰/۳۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی