حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بیان جریان اعتدال بزرگترین حرکت برای تقابل با خط امام راحل است و این اسلام اعتدالی ساخته امریکاست :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

وزیر سابق اطلاعات : بیان کردن جریان اعتدال بزرگترین حرکت برای تقابل با خط امام راحل است و این اسلام اعتدالی ساخته امریکاست، برای اینکه این موضوع را درک کنید، سلسله نشست های علمی که ده سال پیش، در مالزی و امریکا برگزار شد را بررسی کنید که خروجی آن ها همین لفظ اعتدال بود.

وزیر سابق اطلاعات : بیان کردن جریان اعتدال بزرگترین حرکت برای تقابل با خط امام راحل است و این اسلام اعتدالی ساخته امریکاست، برای اینکه این موضوع را درک کنید، سلسله نشست های علمی که ده سال پیش، در مالزی و امریکا برگزار شد را بررسی کنید که خروجی آن ها همین لفظ اعتدال بود.

گروه سیاسی-رجانیوز: حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سایق اطلاعات عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان در مدرسه ولی‌عصر (عج) تبریز تشکیل حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور را سه هدف عمده امام راحل در آغاز نهضت دانست.

به گزارش رجانیوز به نقل از رسا وی با بیان این‌که بیداری اسلامی در کشور های اسلامی قابل مشاهده است، ابراز داشت: نامه رهبری برای جوانان اروپایی سبب بیداری در غرب شده است، انقلاب اسلامی امروز در میان کشورهای اسلامی و مردم جهان سبب بیداری و آگاهی شده است.

http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/9-10-1389/IMAGE634292936392500000.jpg

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به این‌که یکی از موضوعاتی که توسط استکبار مطرح شده و رهبری نسبت به آن هشدار داده اند نفوذ است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیرش بر اساس طراحی و معماری خمینی کبیر، مسیر امامت و ولایت است و دشمن از ابتدا برای این موضع نقشه داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از راههای توقف در ولایتمداری مردم نفوذ است، تصریح کرد: نفوذ موضوع جدیدی نیست، بلکه سابقه نفوذ از اول خلقت حضورت آدم بوده است، شیطان، حضرت آدم را دچار اشتباه محاسباتی کرد، لذا دستور خدا را کنار گذاشت و به دستور شیطان عمل کرد تا در بهشت، ابدی شود.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه آیات مربوط به شیطان دقیقا ابعاد نفوذ را بیان می کند، گفت: نفوذ در تاریخ اسلام ضربات سنگینی زده است که باید همیشه هوشیار بود، نفوذ موردی و نفوذ جریانی دو نوع نفوذی هستند که از سوی دشمنان و به خصوص آمریکا دنبال می‌شود.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به این‌که بنی امیه را صهیونیست‌ها و یهودی‌های آن زمان روی کار آوردند، افزود: دوران بعد از نبی مکرم اسلام توسط یهود برنامه نفوذی طراحی شد و بنی امیه در اسلام به روی کار آمد، از این رو باید از تاریخ درس گرفت و هوشیار بود.

وی با بیان این‌که یکی از راه های نفوذ را ظهور عناوین بزرگی چون اعتدال و اسلام رحمانی دانست و ابراز داشت: دشمن در طول انقلاب به دنبال ایجاد التقاط فکری در کشور بود که شهید مطهری در برابر این التقاط ایستاد، دشمن نیز برای ایشان برنامه ریزی خاصی کرده بود تا از رده خارج کند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: بیان کردن جریان اعتدال بزرگترین حرکت برای تقابل با خط امام راحل است و این اسلام اعتدالی ساخته امریکاست، برای اینکه این موضوع را درک کنید، سلسله نشست های علمی که ده سال پیش، در مالزی و امریکا برگزار شد را بررسی کنید که خروجی آن ها همین لفظ اعتدال بود.

http://www.bibaknews.com/images/news/a54/1394/10/10/G7lI5.jpg

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به برنامه دشمن برای خارج کردن شخصیت ها از محدوده نفع رسانی، ادامه داد: امروز دشمنان حتی برای بالاترین مراکز برنامه‌ریزی کرده اند، دشمن برای ایجاد نفوذ در گسترده تمام موضوعات دارای برنامه بزرگی است که از سوی جریان یهود برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برای تشخیص و شناسایی نفوذ، بررسی شخصیت معاویه بسیار راه گشاست، معاویه صفت های امروز شاید در جنگ و انقلاب هم پست و مسؤولیت های کلیدی داشته باشند، ولی همیشه دنبال قدرت و حکومت و سلطنت بودند.

وی با اشاره به نفوذ موردی در بدنه انقلاب، یکی از راه های نفوذ را ارتقاء موقعیت سیاسی و اجتماعی برخی از افراد عنوان و تصریح کرد: کنار گذاشتن راه امام راحل به معنی نفوذ و کنار گذاشتن تمام آرمان‌های انقلاب است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این‌که دشمن به دنبال ایجاد شکاف در میان نسل امروز با ارزش های انقلاب و اصول آن خواند و تأکید کرد: نسل سوم و چهارم مورد هدف دشمن است، نسل نخست و دوم انقلاب امروز با جدا شدن از ارزش های انقلاب برای پست و مقام به دنبال انحراف راه امام هستند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به نفوذ جریانی و شبکه سازی در داخل کشور، ادامه داد: دستگیری جاسوسی در روز های اخیر که به دنبال ایجاد نفوذ جریانی در داخل کشور و شبکه سازی بود نشان از برنامه نفوذ جریانی دشمن دارد.

وی با تأکید بر حفظ هوشیاری مسؤولان در خصوص نفوذ شبکه ای و جریانی در درون کشور، افزود: متاسفانه بسیاری از مسؤولان نیز ناخواسته با جاسوسی که دستگیر شد همراه شده بودند و متوجه جریان سازی وی نشده بودند.

وزیر سابق اطلاعات تغییر باور ها، اهداف، ارزش ها، آرمان های انقلاب، تغییر در سبک زندگی و جاذبه های جنسی را از برنامه های نفوذ جریانی در سال های اخیر دانست و ابراز داشت: دشمن در نفوذ فرهنگی به دنبال جریان سازی و تخریب فرهنگی کشور است.

وی یکی از برنامه های دشمن را حساسیت زایی و حساسیت زدایی عنوان و تأکید کرد: در نفوذ جریانی دشمن به دنبال حساسیت زدایی از دشمن و حساسیت زایی نسبت به شخصت های انقلابی و متعهد و ارزش های انقلابی است.

۹۴/۱۱/۳۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی