حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید عملیات ویژه نیروهای مقاومت در جنوب‌ شرق خان‌طومان :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

عملیات ویژه نیروهای مقاومت در جنوب‌ شرق خان‌طومان

نیروهای ویژه مقاومت و مدافع حرم برای بازپس‌گیری شهرک «خان‌طومان» در حومه شهرک «حمیره» در جنوب شرق حلب مستقر شده‌اند، اما به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی عملیات آزادسازی هنوز آغاز نشده است.

فارس: جدیدترین خبرها از حومه جنوبی استان حلب حاکیست که تعداد زیادی از نیروهای مقاومت از جمله فاطمیون، رزمندگان مقاومت لبنان و عراق و نیروهای مدافع حرم در حومه شهرک حمیره واقع در جنوب شرق خان طومان مستقر شده‌اند.

یک منبع میدانی در حلب ضمن بیان اینکه «این نیروها برای عملیات بازپس‌گیری شهرک خان طومان آماده هستند» به «بین‌الملل فارس» گفت که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی عملیات آزادسازی هنوز آغاز نشده است.

این منبع ضمن پیچیده و دشوار توصیف کردن وضعیت میدانی، گفت: در مقابل، تروریست‌ها نیز با بیش از 8 هزار نیرو در منطقه مستقر شده‌اند و از طریق مرز ترکیه و استان ادلب تجهیزات پیشرفته در اختیارشان قرار می‌گیرد.

این منبع همه حامیان جبهه مقاومت را به حفظ آرامش دعوت کرد و گفت: دشمنان محور مقاومت در تلاش هستند با جنگ رسانه ای به اهداف خود برسند و همه باید در شرایط فعلی هوشیار باشند.

به گفته این منبع میدانی، «نیروهای مقاومت، برای بازپسگیری شهرک خان طومان و آزادسازی مناطق دیگر در حومه جنوب استان حلب عزم خود را جزم کرده‌اند».

اندازه بزرگتر نقشه در اینجا   

 

این منبع میدانی افزود: نیروهای سوری از عصر شنبه عملیاتی را برای پاکسازی شهرک «معراته» منطقه «ابوریل» و ارتفاع «المسطاوی» آغاز کرده‌اند... جنگنده های روسی و سوری بشدت مواضع تروریست‌ها را در این مناطق هدف قرار می‌دهند ساعتی قبل، تروریست‌ها مجبور شده‌اند مناطق ذکر شده را تخلیه و فرار کنند.

این منبع میدانی تصریح کرد: درگیری‌ها در حومه این مناطق همچنان ادامه دارد و نیروهای مقاومت در تلاش هستند مواضع خود در این مناطق تثبیت کنند.

به منبع در جنوب حلب به «بین‌الملل فارس» گفت که «قبل از عقب‌نشینی نیروهای احرار الشام در منطقه ابوریل، نیروهای ویژه مقاومت و حزب‌الله در کمینی چندین نفر از عناصر مسلح را شکار کردند و بیش از 30 تن از آنان را کشته یا زخمی کردند. وی گفت: تروریست‌ها بدون اینکه بتوانند اجساد نیروهای خود را عقب ببرند، از منطقه [به عقب] متواری شدند.

بمباران مواضع تروریست‌ها توسط جنگنده‌ها روسی در شهرک‌های «خان طومان»، «الزربة» و «العیس» در جنوب حلب ادامه دارد.

اندازه بزرگتر نقشه در اینجا   

موقعیت استان حلب در سوریه (درگیری‌های جنوب حلب، نزدیک مرز استان ادلب در جریان است)

۹۵/۰۲/۱۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی