حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آیت‌الله حیدری: نفوذی‌های بیت منتظری امروز در بیوت برخی آقایان حضور دارند/ صحیح است صحیح است :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جریانی که بواسطه سیدمهدی هاشمی در بیت منتظری نفوذ کرده بود، هنوز هم بر سر کار است و حتی در بیوت برخی آقایان و اماکن مقدسه حضور دارد.
به گزارش مشرق، آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری در حمایت از منافقین اظهار کرد: به نظر می‌آید این مسئله یک فتنه جدید است و سردمداری آن هم با آمریکایی هاست. آمریکا می خواهد با این اقدامات تا آخر پای براندازی جمهوری اسلامی بایستد و قاعدتا این موضوع را رها نمی کند.

وی افزود: آمریکا وقتی با برجام و مذاکرات هسته‌ای نتوانست کاری انجام دهد و فهمید مسئله غنی سازی هسته‌ای جمهوری اسلامی حل شده، امروز برای مقابله با نظام به بحث حقوق بشر روی آورده است.

حیدری تاکید کرد: آمریکا از آنجا که می‌خواهد با سوژه های حقوق بشری به دنبال تضعیف نظام و ولایت فقیه برود، از موضوع اعدام‌های سال ۶۷ منافقین بهتر به ذهنش نرسید لذا ایادی و مزدورانش را که  عقده ها و زمینه های انتقام جویی شخصی نیز با امام(ره) دارند را تحریک کرد تا این فایل صوتی را بازنشر کنند و یک سوژه ای علیه نظام جمهوری اسلامی به وجود بیاورند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه فتنه گران و کسانی که به نوعی می خواهند از امام(ره) و ولایت فقیه انتقام بگیرند، مترصد فرصتی هستند که با جریان نفاق  همراهی کنند. این نشان دهنده این است که آنها به هیچ وجه توبه نکرده اند و حتی کسانی که به برکت دولت اعتدال روی کار آمدند، منتظر فرصتی برای انتقام گیری از امام(ره)، نظام و ولایت فقیه هستند.

وی گفت: بیت منتظری از همان ابتدا توسط جریان سیدمهدی و سیدهادی هاشمی تحت نفوذ منافقین بود و آن شیخ ساده‌لوح را همراه خود کرد و در مقابل امام(ره) قرار داد. این جریان که به واسطه سیدمهدی هاشمی با دفتر منتظری ارتباط داشت، هنوز هم بر سر کار است و حتی در برخی بیوت آقایان و اماکن مقدسه نیز نفوذ کرده است.

حیدری با بیان اینکه همین فتنه ای که به واسطه اعدام منافقین به راه انداخته شد در راستای نقش آفرینی و نفوذ این جریان است، اظهار کرد: منافقین افرادی نیستند که قابل تطهیر باشند؛ زیرا جنایت آنها، به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر، مزدوری برای صدام و جنایاتی که در حق عراق کردند، به هیچ وجه قابل اغماض نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری داعش را شاگردان جریان منافقین دانست و تصریح کرد: اینها افرادی نیستند که با صحبت منتظری و غیرمنتظری تطهیر شوند.

وی ادامه داد: منافقین اخیرا حرکاتی در پاریس انجام دادند و همایش راه انداختند و عربستان و برخی کشورهایی که نسبت به انقلاب و ایران کینه دارند هم با آنها همراهی کردند و قصد دارند این جریان را برای مقابله با جمهوری اسلامی تحریک کنند زیرا فهمیدند داعش نمی تواند در ایران کوچکترین ناامنی را بوجود بیاورد، بنابراین تنها امیدی که برای آنها وجود دارد، تحریک جریان نفاق است.

حیدری گفت: منافقین با آن سوابق بدی که داشتند و با توجه به انهدام هایی که در تشکیلاتشان انجام شد، امروز مانند جسد مرده‌ای هستند که با هیچ دم مسیحایی قابل احیا شدن نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جریان نفاق، اقداماتی بدتر از داعش انجام داد یعنی جنایاتی که بیش از سه دهه پیش در کشور کرد، روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرد، بنابراین کسی به پای آنها از نظر جنایت، قساوت و سنگ‌دلی نرسیده است.

منبع: مهر
۹۵/۰۵/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی