حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید تجمع دانشجویان نفتی همزمان با حضور زنگنه در مجلس +عکس :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
تجمع دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت که از ۲ هفته پیش برای رسیدگی به مطالباتشان مقابل خانه ملت تجمع کرده‌اند، صبح امروز وارد هفته سوم خود شد.

به گزارش مشرق، تجمع دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت که از 2 هفته پیش برای رسیدگی به مطالباتشان مقابل خانه ملت تجمع کرده‌اند، صبح امروز( یکشنبه، 31 مردادماه) وارد هفته سوم خود شد.

تجمع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در حالی امروز ادامه پیدا کرد که بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای توضیح درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی به صحن علنی پارلمان آمده است.

به گفته معترضان، وزیر نفت با گذشت 3 هفته از تجمع آنها، هنوز پاسخ قانع کننده‌ای به مطالبتشان نداده است.

 معاون پارلمانی وزارت نفت چندی پیش ادعا کرده بود که وضعیت دانشجویان تا روز شنبه برطرف می‌شود.

تجمع اعتراضی دانشجویان صنعت نفت مقابل خانه ملت وارد هفته سوم شد

هاشمی رئیس دانشگاه صنعت نفت روز گذشته (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه پویا گفته بود که باید وزارت نفت دانشجویان صنعت نفت را جذب کند.

جلالی نماینده دانشجویان معترض هم هفته گذشته اعلام کرده بود: تجمع دانشجویان در مقابل خانه ملت تا حصول نتیجه ادامه دارد.

مدتی است موضوع استخدام فارغ‌التحصیلان دانشکده صنعت نفت در وزارت نفت، واکنشهایی را در بین قشر دانشگاهی و فرهیخته حوزه صنعت نفت ایجاد کرده و رسانه‌ها نیز به این موضع بحث برانگیز پرداخته‌اند.

فارغ‌التحصیلان دانشکده صنعت نفت معتقدند که طبق آئین‌نامه این دانشکده، باید با شرط معدل و پس از فارغ‌التحصیلی به استخدام وزارت نفت درآیند، البته روند استخدام آنها انجام شده که با دستور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، این روند متوقف شده است.

یکی از فارغ‌التحصیلان دانشکده صنعت نفت در گفت‌وگویی گفته است: «روند جذب در دانشگاه صنعت نفت به این صورت بوده که آقایان و خانمها در لیست کاریابی قرار گرفته و شرکتهای تابعه وزارت نفت، ظرفیتهای موجود و نیروهای کار مورد نیاز را در رشته‌های تخصصی اعلام می‌کنند و دانشجویانی هم که در رشته‌های خاص وزارتخانه تحصیل کرده‌‌اند، به آنها معرفی شده‌ و دانشجویان با سپری کردن مراحل استخدام وارد وزارت نفت می‌شده‌اند که با ابلاغ وزیر نفت، این روند متوقف شده است».

منبع: تسنیم
۹۵/۰۵/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی