حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید تذکر به آموزش و پروش برای استفاده از تلگرام / آموزش و پرورش در زمین صهیونیستها :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: اگر استفاده نهاد و یا دستگاهی از شبکه‌های اجتماعی خارجی منجر به خروج اطلاعات از کشور شود، دادستانی آن را پیگیری می‌کند.
عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در حاشیه امضاء تفاهم نامه همکاری قضایی بین ایران و مالزی که امروز (چهارشنبه) انجام شد، در رابطه با جایگزینی شبکه‌های اجتماعی داخلی با شبکه‌های اجتماعی خارجی، اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی داخلی را باید جایگزین شبکه‌های اجتماعی خارجی کنیم  و به طور جدی زمینه آن را از وزارت اطلاعات درخواست داریم. 
 
وی افزود: ما از طریق دادستانی کل کشور که عضو کارگروه فضای مجازی است موضوع جایگزینی شبکه اجتماعی داخلی را با شبکه‌های اجتماعی خارجی پیگیری می‌کنیم و هرگز از شدت آن کاسته نمی‌شود. 
 
خرم آبادی در رابطه با پیگیری پرونده حمله سایبری به سازمان انرژی هسته‌ای بیان داشت: برای پیگیری پرونده، نامه‌ای به ریاست انرژی هسته‌ای ارسال کردیم و موضوع را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم، زیرا این مساله مورد تاکید مقام معظم رهبری هم است و ایشان فرمودند حمله سایبری به تاسیسات هسته‌ای یک کشور جنایت محسوب می‌شود و باید پیگیری شود و متاسفانه هنوز انجام نشده است. 
 
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی تاکید کرد: دادستانی بنا به وظیفه‌ای که آیین دادرسی کیفری بر عهده‌اش قرار داده مکلف است موضوع را از دستگاه‌های ذیربط بررسی کند و ما منتظر جواب انرژی هسته‌ای هستیم. 
 
وی در خصوص استفاده دستگاه‌ها و نهادهای دولتی از شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام گفت: بعضی از بانک‌ها از شبکه‌های اجتماعی خارج از کشور استفاده می‌کردند که به آنها تذکر داده شد و ما این موضوع را تخلف می‌دانیم و اگر استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارج از کشور منجر به خروج اطلاعات از کشور شود موضوع جنبه قضایی پیدا می‌کند و ما آن را حتما پیگیری می‌کنیم. 
 
خرم آبادی ادامه داد: متوجه شدیم که وزارت آموزش و پرورش برای ارتباط بین مدارس از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می‌کند که ما این موضوع را تذکر می‌دهیم و درخواست داریم  مدیران از شبکه‌های اجتماعی داخلی استفاده کنند.
۹۵/۰۶/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی