حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید فوری/سرریز شدن سدها در سیرجان :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

فوری/سرریز شدن سدها در سیرجان

معاون عمرانی فرماندار سیرجان گفت: با توجه به حجم بالای بارش‌ها در سیرجان تمام رودخانه‌های فصلی سرریز شده و بیم جاری‌شدن سیل و خطر بیش از 10 روستا وجود دارد اما تدابیر لازم و آمادگی امدادرسانی پیش‌بینی شده است.
به گزارش مشرق، طی پنج روز گذشته 80 میلی‌متر باران در سیرجان داشتیم که این مقدار در شمال شهرستان و بخش‌های بلورد و پاریز از مرز 120 میلی‌متر گذشت و بیش از 270 سد و حوزه آبخیزداری ضمن آبگیری سرریز شدند و خطر ورود سیل و سیلاب به روستاهای مسیر وچود دارد.

محسن آرش معاون عمرانی فرماندار سیرجان گفت: از ابتدای امسال 145 میلی‌متر بارا ن داشته‌ایم که نسبت به سال گذشه 40 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: تمام رودخانه‌های فصلی که طی دو دهه گذشته خشک بودند امروز حجم به حدی است که بیم جاری‌شدن سیل و خطر بیش از 10 روستا را دارد اما تدابیر لازم و آمادگی امدادرسانی پیش‌بینی شده است.
منبع: فارس
۹۵/۱۱/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی