حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید عثمانی:احمدی‌نژاد تأیید صلاحیت شود، از مجلس استعفا می‌دهم/ آقای عثمانی تو غلط می کنی به شورای نگهبان فشار می آوری! :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
عثمانی در نطق میان دستور:

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه حامیان احمدی‌نژاد جریانی اپوزیسون و مخالف ولایت فقیه هستند، گفت: این جریان، یک جریان خطرناک است که به دنبال تغییر ساختار و زیر پا گذاشتن قانون اساسی است.

احمدی‌نژاد و افراد نزدیک به او جریانی خطرناک هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدقسیم عثمانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در واکنش به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نافرمانی احمدی‌نژاد از توصیه رهبری فتح باب فتنه‌ای جدید است.

عضو هیئت رئیسه مجلس احمدی‌نژاد و افراد نزدیک به او را جریانی خطرناک خواند که به دنبال تغییر ساختار و زیرپا گذاشتن قانون اساسی است.

وی تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور گذشته کاندیدا می‌شود و به توصیه رهبری اعتنا نمی‌کند از مردم چه انتظاری می‌توان داشت.

عثمانی با تاکید بر اینکه امروز مدافعین و هواداران احمدی‌نژاد دیگر اصولگرا و پا برهنه‌ها نیستند، بیان داشت: آنها جریانی اپوزیسون و مخالفین ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند و اگر شورای نگهبان صلاحیت چنین فردی که نماد تخطی از قانون، نافرمانی از رهبری و فریبکاری است را تایید کند، هیچ چیز از این کشور باقی نخواهد ماند.

وی افزود: امروز هم ولایتمداران کشور، اعم از اصول‌گرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان چشم‌شان به شورای نگهبان است و اگر شورای نگهبان صلاحیت احمدی‌نژاد و جریان او را تایید نماید، بنده اولین کسی هستم که از مجلس شورای اسلامی استعفا خواهم داد زیرا نمی‌خواهم مورد تایید شورای نگهبانی باشم که صلاحیت ضد ولایت فقیه را تایید کرده است.
۹۶/۰۱/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی