حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید ادامه محاصره شهرک فلسطینی برای پنجمین روز :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

ادامه محاصره شهرک فلسطینی برای پنجمین روز

پرتاب سنگ به سمت سربازان اسرائیلی در حمایت از اعتصاب غذای فلسطینیان زندانی

نیروهای ارتش اسرائیل محاصره شهرک «دیر ابومشعل» را برای پنجمین روز متوالی ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش اسرائیل به محاصره شدید شهرک «دیر ابومشعل» واقع در غرب رام الله برای پنجمین روز ادامه می‌دهند.

براساس گزارش «میدل‌ایست مانیتور»، این محاصره به دنبال عملیات‌ استشهادی روز جمعه سه تن از ساکنان این شهر که منجر به کشته شدن یک پلیس زن اسرائیلی در قدس شد، صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر دیر ابو مشعل گفت: نیروهای ارتش اسرائیل به بستن ورودی این شهر با بلوک‌های بتنی و جلوگیری از ورود و خروج خودروهای فلسطینی به این شهر ادامه می‌دهند.

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه قدس اظهار داشت: سربازان اسرائیلی، فلسطینی‌ها را در این شهر مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند به طوری که نیمه شب به خانه‌های ساکنان این شهر حمله می‌کنند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه این محاصره تاثیرات منفی بر ساکنان این شهر به خصوص در طول ماه مبارک رمضان دارد، گفت: این محاصره یک نوع مجازات جمعی است.

گفتنی است؛ روز جمعه در عملیات‌های همزمان سه فلسطینی در «باب‌العامود» قدس اشغالی، یک نظامی صهیونیست کشته و دو نظامی دیگر زخمی شدند؛ هر سه عامل عملیات به شهادت رسیدند.

منبع: فارس
۹۶/۰۳/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی