حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید مادر برجام کیست؟/از قسم و آیه خواندن در مجلس تا شانه خالی کردن از مسئولیت فتح الفتوح :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

 آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «قرارداد باید روشن، واضح، غیرقابل تفسیر و تأویل باشد»، اما جنابعالی و همکارانتان در برجام باعث درج بیش از 30 عبارت و واژه‌ی مبهم و غیرروشن شدید.

شانه خالی کردن های یواشکی!

مادر برجام کیست؟/از قسم و آیه خواندن در مجلس تا شانه خالی کردن از مسئولیت فتح الفتوح/ آقای دکتر صالحی مطالعه فرمایند!

آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «قرارداد باید روشن، واضح، غیرقابل تفسیر و تأویل باشد»، اما جنابعالی و همکارانتان در برجام باعث درج بیش از 30 عبارت و واژه‌ی مبهم و غیرروشن شدید.

گروه سیاسی-رجانیوز:رئیس سازمان انرژی اتمی در دومین سالگرد برجام بی فرجام گفت: «این تفکر غلطی است که فکر کنیم اعضای تیم مذاکره‌کننده شخصاً مذاکرات را تعیین تکیلف می‌کردند که این سخن به این معناست که کشور متولی و مسئولی ندارد.»

 

جهت استحضار دکتر صالحی عرض می‌شود که کشور متولی و مسئول دارد، ولی مشکل فقدان کارگزار قانون‌مند و مسئولیت‌پذیر و نیز فقدان سازوکار نظارت بر عملکرد این کارگزاران است، کارگزارانی که در طول چند دهه‌ی گذشته همواره در حاکمیت بوده و لی در عین حال از انقلاب، نظام، رهبری و مردم طلبکارند.


 آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «از حقوق ملت ایران یک قدم نباید عقب نشینی بشود»، اما جنابعالی و همکارانتان با برجام باعث سلب بیش از 100 حق هسته‌ای از ملت ایران شدید.


 آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «قرارداد باید روشن، واضح، غیرقابل تفسیر و تأویل باشد»، اما جنابعالی و همکارانتان در برجام باعث درج بیش از 30 عبار و واژه‌ی مبهم و غیرروشن شدید.


 آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «تحریم‌ها باید به‌طور کامل و یکجا لغو بشود»، اما جنابعالی و همکارانتان در برجام حفظ ساختار تحریم ها و بقای بسیاری از مصادیق تحریم ها را پذیرفتید.


 آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «ما قبول نداریم که در توافق تصمیم ها و اقدام های بازگشت‌ناپذیر پذیرفته شود»، اما جنابعالی و همکارانتان در برجام علاوه بر پذیرش بسیاری از تصمیم‌ها و اقدام‌های بازگشت‌ناپذیر، قلب راکتور اراک را به‌گونه‌ای بتن ریزی کردید که آژانس راستی‌آزمایی نمود که قابلیت استفاده مجدد ندارد.


 آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «هیچ شیوه‌ی نظارتی غیرمتعارف که ایران را به کشور اختصاصی از لحاظ نظارت تبدیل کند، به هیچ وجه مورد قبول نیست»، اما جنابعالی و همکارانتان در برجام علاوه بر پذیرش پروتکل الحاقی، 57 دریچه برای دسترسی بیگانگان به حیطه‌های نظامی کشور گشودید و کلید آن را در اختیار دشمنان ملت ایران قرار دادید.  


 آقای دکتر صالحی! متولی و مسئول کشور فرمودند: «محدودیت‌های 10 ساله و 12 ساله مورد قبول نیست، 10 سال یک عمر است» اما جنابعالی و همکارانتان در برجام 28 محدودیت بالاتر از 10 سال را پذیرفتید.


آقای دکتر صالحی! بازی بس است. بیایید در این آخر عمری کمی با مردم رو راست باشید و از بازی با سرنوشت انقلاب، کشور و مردم دست بردارید.


 آقای دکتر صالحی! تاریخ فراموش نخواهد کرد که همکلاسی‌های شهید احمدی‌روشن و شهید شهریاری قلب راکتور اراک را به تپش واداشتند و همکلاسی‌های ارنست مونیز درون آن را با بتن پر کردند.

۹۶/۰۴/۲۵
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی