حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید در آستانه ۹ دی؛ نخستین نشست «قرار روایت فتنه» در قم برگزار می‌شود :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
نخستین نشست «قرار روایت فتنه» در آستانه ۹ دی، روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه به همت مدرسه شیعی «وتر» و کانون «روایت مقاومت» در قم برگزار می‌شود.
«فاطمی صدر» مدیر مدرسه شیعی «وتر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اعلام چرایی و چگونگی برگزاری نشست «روایت قرار فتنه» اظهار داشت: با توجه به نزدیکی حماسه ۹ دی، در تلاش هستیم سلسله نشست‌هایی تجربی و تحلیلی را با حضور صاحبنظران برگزار کنیم و به تناسب نیاز‌های کنونی جامعه، علاوه بر یادآوری اقدامات شوم فتنه گران، در خصوص اتفاقات مشابه نیز با توجه به ظرفیت‌های رسانه‌های جدید کسب آمادگی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه افزود: «قرار روایت فتنه» نقطه شروع ثبت تاریخ شفاهی سال ۸۸ است، افزود: روایتگری دوره هشت‌ساله دفاع مقدس باعث شده آن دوران به خوبی حفظ شود، اما در روایت سایر حلقه‌های زنجیره مقاومت همچنان دچار ضعف و تاخیر باشیم.
فاطمی صدر در تبیین سازوکار رفع این موضوع افزود: با تسری دادن مساله روایتگری به موضوعاتی همچون مقاومت در برابر فتنه، می‌توان در مورد این موضوع در سطح جامعه گفتگو کرد.
وی با معرفی قرار روایت فتنه به عنوان مقدمه کاروان روایت فتنه ادامه داد: خاطره گویی، زیر ساخت بخش اعظمی از ادبیات و حتی خمیرمایه پژوهش‌های علوم انسانی است و قرار روایت فتنه محلی خواهد بود که ماده مستند تاریخی برای ترویج در این کاروان فراهم شود.
نشست نخست قرار روایت فتنه، روز پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵، با حضور شاهدان عینی حوادث سال ۸۸ در تالار همایش‌های حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.
۹۶/۰۹/۲۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی