حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید شهادت ۷ تن از نیروهای جبهه مقاومت در دفع حملات سنگین داعش برای اشغال مجدد شهر البوکمال + نقشه میدانی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
البوکمال

درگیری‌های در این محور حدود ۱۰ ساعت ادامه یافت و در نهایت نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند حملات تروریست‌های داعش را به طور کامل دفع کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، عناصر تروریستی داعش پس از متحمل شدن ضربات مهلک در کرانه غربی رود فرات، شب گذشته حملات گسترده ای را برای جبران شکست های سنگین خود علیه نیروهای جبهه مقاومت ترتیب دادند.

دهها تن از عناصر تروریستی داعش حملات خود را از شرق رود فرات و منطقه «هجینه» آغاز کردند و در گام نخست درصدد بودند با عقب راندن نیروهای جبهه مقاومت، مناطق «الجلاء و الرمادی» را در حومه شمالی شهر البوکمال در غرب رود فرات اشغال کنند.

قطع ارتباط نیروهای جبهه مقاومت در حد فاصل شهر المیادین - البوکمال هدف نخست عناصر تروریستی داعش بود؛ حمله به البوکمال و اشغال مجدد این شهر هدف دیگری بود که در این حمله تدارک دیده شده بود.

اما نیروهای تیپ فدائیان قدس که در منطقه مستقر بودند به خوبی توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند و واکنش قاطع نشان دهند؛ چند خودروی انتحاری تروریست ها قبل از رسیدن به مواضع نیروهای مقاومت توسط یگان موشکی تیپ فدائیان قدس منهدم شد.

درگیری های در این محور حدود ۱۰ ساعت ادامه یافت و در نهایت نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند حملات تروریست های داعش را به طور کامل دفع کنند؛ در جریان این درگیری ها ۸۷ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

۷ تن از نیروهای جبهه مقاومت در جریان درگیری های سنگین شب گذشته به شهادت رسیدند؛ یک منبع میدانی در شرق سوریه در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: ۱۴ تن دیگر از نیروهای جبهه مقاومت هم در درگیری های شب گذشته زخمی شدند.

به گزارش مشرق، دامنه درگیری ها و حملات شب گذشته عناصر تروریستی داعش در مساحتی حدود ۳۰۰ کیلومتر مربع به وقوع پیوست و پس از ناکام ماندن تلاش ها برای اشغال شهرک های «الرمادی و الجلاء» در حد فاصل المیادین - البوکمال، تروریست ها به سمت شرق رود فرات متواری شدند.

۹۶/۰۹/۲۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی