حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید لبیکِ فتح، جهاد اسلامی، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی به سید‌حسن نصرالله :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
لبیکِ فتح، جهاد اسلامی، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی به سید‌حسن نصرالله
 
 
اسلام تایمز: گروه‌های مختلف فلسطینی از سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره قدس استقبال و اعلام کردند او در این مبارزه تنها نیست.
 
به گزارش اسلام تایمز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دوشنبه (دیروز) در سخنان خود تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا علیه قدس را محکوم و خطاب به فلسطینیان گفت: اگر با دیکته‎ها مخالف و بر قدس به عنوان پایتخت ابدی فلسطین تاکید کردید، هیچ کس نخواهد توانست آن را از شما بگیرد. اظهارات نصرالله با استقبال گروه‌های مختلف فلسطینی روبرو شد.

فتح

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، «عباس زکی» عضو کمیته مرکزی فتح در سخنانی پس از سخنرانی نصرالله گفت فتح دیگر خواستار هیچ رابطه‌ای با آمریکا نیست.

وی خطاب به نصرالله گفت: تو را تنها نخواهیم گذاشت.

عباس زکی تصریح کرد: از نظر ما اسرائیل و آمریکا دو روی یک سکه هستند و ترامپ دیگر نمی تواند نقش میانجی برای هیچ روند سیاسی میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر هویت فلسطینی قدس، افزود تشکیلات خودگردان به زودی برای شکایت علیه تصمیم ترامپ به دادگاه جنایی رجوع خواهد کرد.

حماس

اسماعیل رضوان از اعضای ارشد حماس نیز به سید حسن نصرالله درود فرستاد و خواستار یک راهبرد عربی-اسلامی برای دفاع از قدس و رفتن به سمت مقابله فراگیر با اسرائیل شد تا پاسخی عملی به تصمیم ترامپ باشد.

جهاد اسلامی

«محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی نیز در تأیید سخنان دبیرکل حزب‌الله گفت: همانطور که سیدنصرالله گرفت، تصمیم ترامپ فرصتی برای پایان اسرائیل است.

الهندی در ادامه تصریح کرد انتظار می‌رود مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی و هماهنگی با این رژیم متوقف شود و دیگر هیچوقت از سرگرفته نشود.

وی افزود: قدس فقط متعلق به فلسطینی ها نیست بلکه پایتخت تمام امت اسلام است. ملت فلسطین در کار میدانی، پیشتاز رهبری خود خواهد بود.

النهدی تأکید کرد ملت فلسطین حافظه‌ای قوی دارد و می‌داند چه کسی حقیقتا با مقاومت ایستاده است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین

گردان‌های ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز از سخنان سید حسن نصرالله قدردانی کرد.

این گردان‌ها در بیانیه خود بر ضروت یکی شدن همه گروه‌های مقاومت در شکل یک ائتلاف و برای مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی تأکید کرد.
 
۹۶/۰۹/۲۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی