حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید هلاکت ۱۱ فرمانده ارشد میدانی جبهه النصره در عملیات ویژه نیروهای جبهه مقاومت :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
جبهه النصره

نیروهای ویژه مقاومت در گام نخست با یک عملیات شناسایی دقیق توانستند بدون آگاهی تروریست ها به مناطق تحت اشغال و حومه پایگاه آنان در نزدیکی منطقه تل احمر نفوذ کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای ویژه جبهه مقاومت در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه در جنوب غرب استان حلب موفق شدند خسارت های سنگینی را به عناصر تروریستی در حومه شهرک خناصر وارد کنند.

نیروهای ویژه مقاومت در گام نخست با یک عملیات شناسایی دقیق توانستند بدون آگاهی تروریست ها به مناطق تحت اشغال و حومه پایگاه آنان در نزدیکی منطقه تل احمر نفوذ کنند و در ادامه با رصد میدانی، اطلاعات کاملی را در این محور به دست آوردند.

پس از اتمام مرحله نخست عملیات، نیروهای جبهه مقاومت به سلامت و بدون هیج خسارتی به پایگاه خود بازگشتند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان های توپخانه و موشکی قرار دادند تا مرحله دوم عملیات در دستور کار قرار گیرد.

یگان موشکی و توپخانه جبهه مقاومت پس از دریافت اطلاعات، پایگاه عناصر تروریستی جبهه النصره را در حملاتی دقیق هدف قرار دادند؛ در جریان این عملیات ۳۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

** برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی، روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد:  نیروهای جبهه مقاومت در این عملیات به تمامی اهداف خود دست یافتند که هلاکت ۱۰ تن از فرماندهان ارشد میدانی مهم ترین دستاورد به شمار می آید.

یگان موشکی جبهه مقاومت همچنین با شلیک یک موشک حرارتی توانست یک خودروی نظامی تروریست های جبهه النصره که حامل چند فرمانده ارشد میدانی بود را در جاده « برج سینا - رسم سیاله» در حومه غربی شهرک خناصر منهدم کند.

در این عملیات دقیق، نام « ابوعمر المصری» ( فرمانده بلند پایه تروریست های جبهه النصره) و معاونان وی در لیست کشته شدگان دیده می شود؛ از سویی دیگر خبرها حاکیست درگیری های سنگین در حومه شهرک خناصر ادامه دارد.

نیروهای جبهه مقاومت پس ار درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، ارتفاع « سیرتیل» و شهرک کوچک « رسم الکباره» را در محور جنوب غرب پاکسازی کنند؛ با آزادسازی « رسم الکباره»، شهرک های « رسم شیاله و رمله» از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شوند.

۹۶/۰۹/۲۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی