حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید مهلت شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم تمدید شد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مدافعان حرم - مدافع حرم

مهلت ارسال آثار به نخستین رزمواره مدافعان حرم به علت استقبال و در خواست مخاطبان رادیو ایران تمدید شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مهلت ارسال آثار به نخستین رزمواره مدافعان حرم به علت استقبال و در خواست مخاطبان رادیو ایران تمدید شد.

مهندس احمدپور مبارکه  دبیر نخستین رزمواره مدافعان حرم با اعلام این خبر گفت مهلت قبلی دریافت آثار تا پایان آذر ماه  تعیین شده بود اما در خواست‌های زیاد مخاطبانی که قصد شرکت در این رزمواره را داشتند باعث شد، شورای سیاست‌گذاری رزمواره در یک جلسه فوق العاده به بررسی شرایط بپردازند و  جهت رفاه حال مخاطبان و علاقمندان شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم  مهلت ارسال آثار تا نیمه اول  دی ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به اینکه رزمواره  نو پاست و برخی شرکت کنندگان  به تازگی با رزمواره آشنا شده‌اند تصمیم بر این شد که مهلت در یافت آثار تمدید شود.
دبیر  نخستین رزمواره مدافعان حرم ادامه داد: فرصت پیش آمده کمک می‌کند تا دوستانی که قصد شرکت در رزمواره  را دارند از فضای بوجود آمده در ایام پیروزی جبهه مقاومت  نیز برای تولید اثر استفاده کنند.
علاقه‌مندان برای حضور در نخستین رزمواره  مدافعان حرم و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی : http://www.razmvare.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
۹۶/۰۹/۲۵
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی