حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: قدس پایتخت ماست! :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
زنماینده ساسرائیل در سازمان ملل

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از پیش‌نویس قطعنامه‌ای که مصر برای لغو اقدام ترامپ درباره قدس به شورای امنیت ارائه کرده انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از پیش‌نویس قطعنامه‌ای که مصر برای لغو اقدام ترامپ درباره قدس به شورای امنیت ارائه کرده انتقاد کرد. بنابر این گزارش، دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد: “فلسطینی‌ها همچنان تلاش می‌کنند تا تاریخ را از نو بنویسند.

هیچ‌گونه رأی‌گیری یا بحثی «واقعیت» موجود را تغییر نخواهد داد؛ «واقعیتی که تأکید دارد قدس دائما پایتخت اسرائیل است»! ما به خاطر این واقعیت تاریخی به مبارزه ادامه خواهیم داد اما این بار با هم‌پیمانانمان.” مصر اخیرا پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به شورای امنیت ارائه کرد که در آن تأکید شده هرگونه اقداماتی درباره قدس وجهه قانونی ندارد و باید لغو شود.

اخیرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت. قرار است شورای امنیت فردا(دوشنبه) یا پس فردا درباره این پیش‌نویس رأی‌گیری کند.

منبع:اعلام الحربی

۹۶/۰۹/۲۷
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی