حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید 80 نفر از اغتشاشگران در قم زیر 25 سال سن داشتند :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

80 نفر از اغتشاشگران در قم زیر 25 سال سن داشتند

فرمانده انتظامی استان قم:

80 نفر از اغتشاشگران در قم زیر 25 سال سن داشتند

فرمانده انتظامی قم گفت: 170 نفر در جریان آشوب‌های اخیر در قم دستگیر شدند که 80نفر از آنان 15 تا 25 سال سن داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سردار مجتبایی،فرمانده انتظامی قم اظهار کرد: حوادثی که در کشور ما رخ داد اولین و آخرین حادثه نبود. دشمنی‌هایی وجود دارد که با نظام و کشور و گسترش یک نظام ارزشی مخالف است. ما باید هوشیاری و آمادگی لازم برای مواجهه با این دشمنی‌ها داشته باشیم.

وی افزود: تحلیل ما از آشوب‌ها این است که اگر تدبیر و عمل به اقتضا داشته باشیم موفق می‌شویم و اگر کسی نتواند به درستی در صحنه رو به رو شود شکست می‌خورد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: آنچه باعث این ناهنجاری‌ها می‌شود متوجه کسانی است که مطالبات مردم را به موقع انجام نداده و در ارتقای فرهنگ عمومی درست کار نکردند.

وی با بیان این که افراد گوناگون و قشرهای مختلفی را در این جریان‌ها دیدیم، ابراز کرد: منافقان، مدیریت و فراخوانی مردم به صحنه را هدایت می‌کردند و عده‌ای هم خواسته‌هایی در عرصه سیاسی، اقتصادی داشتند و یا اینکه از رسانه‌های آن مرزها تحریک شده بودند که می‌توان گفت این جریان لایه‌های مختلفی را در بر داشت.

مجتبایی با بیان این که باید از توان بالای اطلاعاتی و هوشیاری برخوردار باشیم، عنوان کرد: تماس‌های زیادی با مسئولان امنیتی گرفته می‌شود که برخی می‌گفتند آشوبگران را جمع کنید، مدیریت کنید و برخی نیز پاسخگو بودن به مطالبات مردم را خواهان بودند.

وی با بیان اینکه بهترین و کم هزینه‌ترین تصمیم‌ها برای مدیریت آشوب‌ها در قم گرفته شد، گفت: قم تنها کلانشهری بود که هیچ‌گونه اتفاقی در آن نیفتاد و کمترین خسارت، نگرانی و هزینه در این شهر را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با بیان این که در استان قم ۱۷۰ نفر دستگیر شدند، ادامه داد: ۱۱۶ نفر از آنان از سوی فضای مجازی اطلاع یافتند این یعنی ما درست نتوانستیم در این زمینه عمل کنیم. ۸۳ درصد دستگیرشدگان نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۲۵ سال بودند.

وی با بیان اینکه قدرت دین، مردم و قدرت رهبری را باید داشته باشیم و در جهت حفاظت و گسترش آنان در جامعه تلاش کنیم که همین موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: باید سهم هرکدام از دستگاه‌ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی افرادی را که در این جریان حضور داشتند آنالیز جنسی و سنی می‌کنیم اطلاعاتی به ما می‌دهد که درخور توجه است، گفت: باید به مطالبات حق مردم پاسخ داد. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم. این هوشیاری باید جمعی و در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی باشد.

۹۶/۱۰/۱۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی