حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آیت الله شب‌زنده‌دارخطاب به روحانی : اگر اینگونه موارد تکرار شود حوزه بر خواهد خاست :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
حضرت استاد! حاج آقا شب زنده دار! این (تأیید و حمایت از حسن روحانی) آشی است که خودتان (شورای محترم نگهبان و حوزه های علمیه) برای مملکت مظلوم و امت امام پخته اید.
خیلی وقت است که از حوزه های علمیه ی ما صدای انقلابی و بصیرت افزا شنیده نمی شود! چرا در حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران علیه هجمه های مستمر وعمدی حسن روحانی به جایگاه مترقی ولایت فقیه ، داستان کربلا ، صلح حضرت امام حسن علیه السلام ، زندگی حضرت امیرالمومنین علیه السلام و سیره ی حضرت پیامبر اعظم (ص) کسی رگ غیرت دینی و انقلابی اش متورم نشده است؟
انتخابات دوره ی دوازدهم ریاست جمهوری و نتیجه ی آن قبل از آنکه توسط سعید حجاریان و شیخ حسن روحانی تئوریزه و مهندسی شود، احراز و عدم احراز صلاحیت ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم توسط شما بزرگواران (خواسته یا ناخواسته) در شورای نگهبان مهندسی شد. ای کاش انقلابی عمل می کردید!

آدم با‌سواد این حرفها را نمی‌زند، مگر از عقاید شیعه اطلاع ندارید؟! ما [حوزویان] جان‌مان را برای ائمه (ع)کف دست می‌گذاریم./  این درست نیست که عقاید شیعه را مورد هجمه و مناقشه قرار بدهیم؛ ما نسبت به عقاید مسلم شیعه با احدی رودربایستی نداریم و اگر بنا باشد این مطالب تکرار بشود، چنانکه پیشتر شبیه آن درباره امیرالمومنین(ع) گفته شد، بدانند که حوزه در برابر آنها برخواهدخاست.

آدم با‌سواد این حرفها را نمی‌زند، مگر از عقاید شیعه اطلاع ندارید؟! ما [حوزویان] جان‌مان را برای ائمه (ع)کف دست می‌گذاریم./ این درست نیست که عقاید شیعه را مورد هجمه و مناقشه قرار بدهیم؛ ما نسبت به عقاید مسلم شیعه با احدی رودربایستی نداریم و اگر بنا باشد این مطالب تکرار بشود، چنانکه پیشتر شبیه آن درباره امیرالمومنین(ع) گفته شد، بدانند که حوزه در برابر آنها برخواهدخاست.

گروه سیاسی- رجانیوز: آیت الله مهدی شب زنده دار امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با بیان این که  گاهی در کلمات بعضی از بزرگان حکومت ما، کلماتی گفته می‌شود که قابل تحمل برای جامعه شیعه به‌ ویژه حوزه‌های علمیه نیست گفت: ما نسبت به عقاید شیعه با هیچکس رودر بایستی نداریم و انقلاب ما برای قوام یافتن و گسترش این ارزش ها است.

 
عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت:  اینکه گفته بشود معصوم و امام(ع) و پیامبر(ص) نیز قابل نقد‌اند [قابل قبول نیست]، اگر چه ممکن است مقصود گوینده آن باشد که، ائمه(ع) و رسول خدا(ص) در برابر نقد برخی افراد مدارا می‌کردند، امر به سکوت نمی‌کردند و به آنها نمی‌گفتند حق نقد نداری.
 
وی ادامه داد: در آن دوران افرادی مقامات ائمه(‌ع) و عصمت ایشان را نمی‌دانستند و نقد می‌کردند، اما امروز نقد کردن به معنای آن است که در کار افراد اشکالی است و دیگران متذکر می‌شوند و نقدپذیری یعنی اینکه اشکال را بپذیرد.
 
آیت الله شب زنده دار گفت:  افراد غیرمعصوم قابل نقداند؛ یعنی ممکن است خطا و اشتباه و سهو کنند و نقد پذیری آن است که اگر کسی اشتباهش را به او گفت، بپذیرد.
 
وی افزود: اما نقد معصوم(ع) از ناحیه کسانی بوده که به مقامات معصومین(ع) آشنا نبودند یا اگر آشنا بودند ریگی در کفش داشتند. ائمه(ع) و پیامبر(ص) معصوم‌اند، اشتباه ندارند که نقد شوند.
 
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم  گفت: این درست نیست که عقاید شیعه را مورد هجمه و مناقشه قرار بدهیم؛ ما نسبت به عقاید مسلم شیعه با احدی رودربایستی نداریم و اگر بنا باشد این مطالب تکرار بشود، چنانکه پیشتر شبیه آن درباره امیرالمومنین(ع) گفته شد، بدانند که حوزه در برابر آنها برخواهدخاست.
 
عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: باید خدا را شکرگزار باشید که فرصت خدمت‌گزاری در حکومت اسلامی و الهی به شما [مسئولان] داده شده است. بر طبق عقاید شیعه و ولایت‌فقیه شما به این مقام رسیده‌اید، گرنه شما چه جایگاهی داشتید که به این مقامات برسید.
 
آیت الله شب زنده دار بیان کرد: حالا هر روز در یکی از عقاید شیعه، مناقشه می‌کنید؟! معلوم می‌شود در حوزه درست درس نخوانده‌اید. اینکه به طلاب می‌گوئیم درست درس بخوانید، کلام و فلسفه را درست یاد بگیرید، فقه و اصول و تفسیر را درست یاد بگیرید برای همین است که فردا روزی چنین مطالبی نگویید.
 
وی اظهارداشت: آدم با‌سواد این حرفها را نمی‌زند، مگر از عقاید شیعه اطلاع ندارید؟! ما [حوزویان] جان‌مان را برای ائمه (ع)کف دست می‌گذاریم.

صوت ها

1 . آیت الله شب‌زنده‌دار.mp3 | دریافت فایل
۹۶/۱۰/۲۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی