حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید ۲۵ خاصیت یک سبزی خوش بو :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

۲۵ خاصیت یک سبزی خوش بو

سبزی

این سبزی حاوی ویتامین A،ویتامین C، ویتامین B۶،آهن،منیزیم،کلسیم،پتاسیم و فیبر است، سبزی گشنیز به عنوان دوای معده وبهبود دهنده عمل گوارش شناخته می‌شود واین تاثیر به حدی است که آنراگیاه ضددیابت می‌نامند.

به گزارش مشرق، نگار مهری - کارشناس نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌های دانشگاه همدان اظهار داشت: گشنیز، گیاهی است که به میزان فراوان در تهیه غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد که علاوه بر دادن طعم و بوی مطبوع به غذا، دارای ارزش غذایی بالایی نیز هست.

وی گشنیز را حاوی ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B6، آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و فیبر بیان کرد و افزود: سبزی گشنیز به عنوان دوای معده و بهبود دهنده عمل گوارش و هضم غذا شناخته شده است و تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف آن باعث دفع سرب و آلومینیوم نیز می‌شود.

به گزارش ایفدانا-مهری اظهار کرد: گشنیز با تحریک ترشح انسولین به عنوان سبزی کاهش دهنده قند خون شناخته شده است و این تاثیر به حدی است که آن را گیاه ضد دیابت نیز می‌نامند.

وی، بهبود عملکرد کبد، مقابله با باکتری سالمونلا، خاصیت ضدالتهابی، برطرف کننده علائم آرتریت و محافظت از بدن در برابر عفونت‌های دستگاه ادراری  را از جمله خاصیت‌های گشنیز برشمرد.

منبع: تسنیم
۹۶/۱۰/۲۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی