حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید وظیفه یگان ۸۲۰۰ ارتش اسرائیل درخصوص ایران چیست؟ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
خبر ویژه

روزنامه رای‌الیوم روز یکشنبه به نقل از منابع صهیونیستی نوشت: یگان اطلاعاتی - نظامی «اسرائیل» موسوم به «یگان ۸۲۰۰» ایران را مهم‌ترین رقیب و دشمن خود در جنگ سایبری و الکترونیکی می‌داند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

رای‌الیوم افزود: یک افسر بلندپایه اطلاعات نظامی ارتش «اسرائیل» (هامان) که به نامش اشاره نشده در دیدار با شماری از تحلیلگران و کارشناسان مطبوعات و رسانه‌های اسرائیلی گفت: چالش بزرگ یگان ۸۲۰۰، جمع‌آوری اطلاعات از ایران است که ۸۰ میلیون جمعیت دارد و آنها  از نظر ایدئولوژی از رهبر این کشور پیروی و عمل می‌کنند.


وظایف اصلی یگان ۸۲۰۰، جمع‌آوری داده‌های مجازی، جاسوسی از ایمیل‌ها و اطلاعات اینترنتی در کنار رمزگشایی از کدها است.


این افسر صهیونیست همچنین گفت:

در جنگ‌های آینده، «اسرائیل» با موشک‌های زمین به هوا و ساحل به دریای ساخت ایران، و پدافند هوایی آنها مواجه است.  یگان اطلاعاتی ۸۲۰۰ اطلاعات زیادی از قاچاق سلاح پیشرفته از سوریه به حزب‌الله لبنان که ایران در آن نقش دارد جمع‌آوری کرده است و از نزدیک حضور نظامی ایران در سوریه را زیر نظر دارد تا اطلاعات دقیقی  را در این زمینه جمع‌آوری کند.


این افسر صهیونیست اذعان کرد:

ایران به لحاظ پیشرفت و رشد تکنولوژی از کشورهای بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود و اطلاعات نظامی «اسرائیل» ایران را دشمن سرسخت و گزینه دشوار برای خود در زمینه فناوری، تسلیحاتی و جنگ سایبری می‌داند و عقیده دارد جنگ سایبری با تهران نسبت به کشورهای عربی متفاوت است.


به گفته وی: بسیاری از نیروهای این یگان به زبان عربی و فارسی مسلط هستند و بیش از دو دهه گذشته به اسرائیل مهاجرت کرده‌اند و برخی از آنها ایرانی‌الاصل هستند.


او گفت: بخش اطلاعات نظامی از مهم‌ترین بخش دستگاه اطلاعاتی اسرائیل محسوب می‌شود و یگان ۸۲۰۰ در منشور نظامی یک یگان مرکزی است که ماموریت آن رهبری جنگ سایبری در ارتش را از طریق جمع‌آوری سیگنال‌ها و رمزگشایی کدها و تحلیل آنهاست.


به گزارش این روزنامه، «امیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» گفت: ماموریت یگان ۸۲۰۰ جمع‌آوری اطلاعات از پروژه هسته‌ای ایران نیست بلکه تلاش برای فهم راهبرد جمهوری اسلامی ایران و شناخت دقیق جزییات فعالیت ایران در خاورمیانه است.


رای‌الیوم افزود: منابع مطلع در تل‌آویو گزارش دادند که یگان ۸۲۰۰ که توسط یک سرهنگ اداره می‌شود و سه ماموریت اصلی از جمله رصد، شنود، تصویربرداری و ارسال پارازیت را برعهده دارد.


رای‌الیوم نوشت: این نوع ماموریت ابزارهای الکترونیکی پیشرفته لازم دارد و «اسرائیل» همه امکانات صنایع نظامی و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی خود را در اختیار یگان ۸۲۰۰ قرار داده است.


در همین راستا «عمیر رایبوبورت» سردبیر سایت خبری صهیونیستی «اسرائیل دیفنس» گفت: اسرائیل ابزار فناوری و الکترونیکی خود را برای توسعه عملیات شنود در اختیار یگان ۸۲۰۰ قرار داده است و کامپیوترهای پیشرفته این یگان قادر به رصد پیام‌های مهم اطلاعاتی از طریق شنود میلیون‌ها تماس و میلیاردها کلمه هستند.


یواف لیمور تحلیلگر نظامی اسرائیلی در گزارش خود درباره جاسوسی در شبکه‌های اجتماعی توسط این یگان فاش کرد: از زمان شروع بهار عربی، یگان ۸۲۰۰ اقدام به رصد و پیگیری شبکه‌های اجتماعی که جوانان کشورها در آن فعالیت دارند به خصوص فیسبوک و توییتر پرداخت تا تصویری از تحولاتی که ممکن است در کشورها روی دهد به دست آورد.

۹۶/۱۲/۱۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی