حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید نگرانی فزاینده اسرائیل از وخامت حال "محمود عباس" :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
روزنامه هاآرتص نوشت: وخیم‌تر شدن حال «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، باعث نگرانی اسرائیل درباره مسائل امنیتی کرانه باختری و جانشین او شده است.
به گزارش  شهدای ایران، با رو به وخامت رفتن وضعیت جسمانی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی خود را برای جنگ قدرت در تشکیلات و برهم خوردن آرامش کنونی در کرانه باختری آماده می‌کند.

روزنامه «هاآرتص» در گزارشی به بررسی وضع سلامت عباس، که آخر ماه جاری 83 ساله می‌شود، پرداخته و نوشت: «در ماه‌های اخیر وضعیت جسمانی محمود عباس رو به وخامت گذاشته است...اطلاعات سلامت او به مقامات امنیتی و سیاسی اسرائیل گزارش شده است

علی‌رغم اینکه همکاری‌های امنیتی بین اسرائیل و تشکیلات خودگردان به خوبی مدیریت می‌شود، اسرائیل اما خود را برای امکان بدتر شدن حال عباس، جنگ قدرت در تشکیلات و تضعیف ثبات نسبی در کرانه باختری آماده می‌کند.»

این روزنامه به نقل از یک فعال فلسطینی نوشت که برخلاف ادعاهای عباس مبنی بر سالم بودن، او بیمار بوده و حالش رو به وخامت است. همچنین شایعات تایید نشده‌ای مبنی بر اینکه او از سرطان دستگاه گوارش رنج می‌برد، منتشر شده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی یک سال گذشته، ساعات کاری خود را کاهش داده و اطرافیان او می‌گویند که نسبت به مجادلات بسیار عصبی‌تر و کم‌تحمل شده است. از طرفی، رفتار نامتعادل عباس نشان می‌دهد که او با یک بحران روبه‌رو است.

هاآرتص در پایان با اشاره به اینکه سازمان‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به دستور عباس با ارتش اسرائیل همکاری می‌کنند، افزود: «با وخیم شدن حال عباس، جنگ در بین کسانی که می‌خواهند جانشین او شوند، شدت پیدا می‌کند. حدود 10 سیاستمدار و مقام امنیتی فلسطینی هستند که خود را شایسته این جایگاه می‌دانند.

اسرائیل اما نگران بی‌ثباتی است که امکان دارد نزدیک شدن عباس به پایان کارش، در کرانه باختری ایجاد کند. همچنین نگران است که تنش‌های داخلی به سطح همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اسرائیل در مقابله با عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری، ضربه بزند.»

روزنامه «الاخبار» لبنان هفته جاری در گزارشی نوشت محمود عباس در نشست شورای انقلابی فتح (دومین تشکل مهم در جنبش پس از کمیته مرکزی)اعلام کرده محمود العالول معاون او، در زمان‌هایی که وی در فلسطین نیست، به عنوان جانشینش خواهد بود.

العالول از جمله گزینه‌های جانشینی برای بر عهده گرفته ریاست تشکیلات خودگردان در کنار اسامی دیگری مانند «ماجد فرج» رئیس دستگاه اطلاعات فلسطین، «رامی حمد الله» نخست وزیر دولت توافق ملی فلسطین،« حسین الشیخ و جبریل الرجوب» دو تن از اعضای کمیته مرکزی و «صائب عریقات» مذاکره‌کننده ارشد فلسطینی‌هاست.
۹۶/۱۲/۱۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی