حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید اجرای گروه های هوی متال در قلب پایتخت با حمایت وزارت ارشاد / ائمه جمعه و جماعات در خواب :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
دولتِ ضدّ دین
شنبه 19 اسفند 1396
شناسه خبر : 284921
پویش  شب شنبه ها از سال 93 به صورت مستمر و هفتگی به برگزاری اجرای صحنه ای برای گروه های کمتر شناخته شده از جمله گروه های موسیقی راک و هوی متال با مجوز و حمایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد می پردازد.

اجرای گروه های هوی متال در قلب پایتخت با حمایت وزارت ارشاد / «پویش شب‌ شنبه‌ها» جدیدترین دستاورد فرهنگی دفتر موسیقی دولت تدبیر و امید!

پویش شب شنبه ها از سال 93 به صورت مستمر و هفتگی به برگزاری اجرای صحنه ای برای گروه های کمتر شناخته شده از جمله گروه های موسیقی راک و هوی متال با مجوز و حمایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد می پردازد.

گروه فرهنگی-رجانیوز: بین مدیران دولتی مرسوم است در پایان دوره مدیریت به تشریح دستارود های خود می پردازند.پویش «شب شنبه ها» از دستاورد های دفتر موسیقی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در دولت تدبیر و امید است. پویشی که به قول ایده پرداز و طراح اصلی آن، رضا دادویی «برنامه گل ها به سبک مدرن» است.

به گزارش رجانیوز، پویش  شب شنبه ها از سال 93 به صورت مستمر و هفتگی به برگزاری اجرای صحنه ای برای گروه های کمتر شناخته شده از جمله گروه های موسیقی راک و هوی متال با مجوز و حمایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد می پردازد.  

حالا فرزاد طالبی در روز های پایانی مدیریت خود در دفتر موسیقی باید پاسخگوی مردم ایران باشد که بر اساس کدام سیاست گذاری، نسبت به صدور مجوز و حمایت از برگزاری کنسرت هایی که هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی اسلامی ندارد اقدام نموده است.

 

فیلم زیر تیزر اجرای گروه PARA در پویش شب شنبه ها در تاریخ  12 اسفند 96 است که در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شده است.

 

Video Player
 

teaser2_1.mp4 | دانلود فیلم

۹۶/۱۲/۱۹
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی