حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید رهبر حوثی ها: آماده جنگ با اسراییل هستیم :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

رهبر حوثی ها: آماده جنگ با اسراییل هستیم

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن تأکید کرد که هزاران نفر از افراد قبایل یمنی مشتاق جنگ با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند و انصار الله نیز آمادگی دارد که در کنار حزب الله با این رژیم بجنگد.

الحوثی در اولین مصاحبه خود با روزنامه غیر یمنی، در گفت‌وگو با روزنامه الاخبار لبنان تصریح کرد که با وجود گذشت سه سال از جنگ و محاصره کشورش توسط ائتلاف عربستان سعودی، ولی به پیروزی در این نبرد اطمینان دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاشهای عربستان علیه یمن محکوم به شکست است، خاطر نشان کرد که همچنین سیاستهای ریاض در سوریه و عراق نیز به شکست منتهی شده است.

رهبر جنبش انصار الله یمن با تأکید بر لزوم اتحاد امت اسلامی در برابر حملات آمریکا و غرب، اظهار داشت که پشت کردن کشورهای عربی و بین المللی به ملت یمن، در هویت آنان که با مقاومت عجین است، هیچ تغییری ایجاد نکرده است.

الحوثی با تأکید بر اینکه به اتهامات رژیمهای عربی مبنی بر وابستگی وی به خارج از یمن، هیچ اهمیتی نمی‌دهد، «توهمات» محمد بن سلمان ولیعهد عربستان درباره حذف جنبش انصار الله از نقشه سیاسی و ملی یمن را به سخره گرفت.

منبع: فارس
۹۷/۰۱/۰۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی