حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید حزب الله: حمله به تیفور تبعاتی دارد که حد و مرز آن قابل تصور نیست :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
شیخ نعیم قاسم

شیخ نعیم قاسم جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه نظامی «تیفور» در حومه حمص را «جنایت علیه سوریه و ایران» خواند و متذکر شد که این اقدام «تبعاتی دارد که حد و مرز آن اکنون قابل تصور نیست.»

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد، حزب‌الله تمایل ندارد وارد مناقشه‌های علنی درباره واکنش‌های احتمالی به هرگونه تجاوز آمریکا یا اسرائیل به سوریه، شود. از سوی دیگر، درست نیست که درباره سناریوهایی که عملی نشده‌ است، در رسانه‌ها صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

چرایی حمله به فرودگاه نظامی «تیفور» در سوریه

ایران به هر نحوی شده انتقام «T4» را می‌گیرد

معاون دبیرکل حزب‌الله در عین حال تأکید کرد، اسرائیل کاملا می‌داند که در صورت تجاوز این رژیم، حزب‌الله چه اقداماتی می‌تواند انجام دهد.

شیخ قاسم اظهار داشت در صورتی‌که حمله نظامی چند ملیتی غرب علیه سوریه واقعا محدود باشد، انتظار می‌رود که واکنش‌های طرف‌های ذی‌ربط در سوریه به این تجاوز، مطابق با تحولات میدانی باشد.  ولی هرگونه سخن و جنجال‌آفرینی مبنی بر گسترش دادن بحران به معنای آن است که منطقه در مقابل تجاوزی قرار دارد که به جنگ نزدیک‌تر است.

این مقام حزب‌الله متذکر شد بمباران سوریه از حریم هوایی لبنان با استفاده از جنگنده‌های اسرائیلی همچنین تجاوز به لبنان محسوب می‌شود و دولت و ملت لبنان اقدام اسرائیل به نقض حریم هوایی این کشور برای حمله به سوریه را محکوم می‌کند.

وی یادآور شد که «حضور ایران در سوریه از طریق هماهنگی با دولت سوریه است، و این امری قانونی و مرسوم در موقعیت بین‌المللی است.»

شیخ نعیم قاسم همچنین جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه نظامی «تیفور» در حومه حمص را «جنایت علیه سوریه و ایران» خواند و متذکر شد که این اقدام «تبعاتی دارد که حد و مرز آن اکنون قابل تصور نیست.»

شیخ نعیم قاسم عنوان داشت، حزب‌الله «ابایی ندارد» از اینکه علنا بگوید که نمی‌خواهد آغازگر گشودن جبهه نبردی علیه اسرائیل در لبنان باشد زیرا کل عمکرد حزب الله اساسا دفاعی و مقاومت است، و کسی که اتفاقات و تحولات از سال 2006 تاکنون را رصد کند متوجه می‌شود که اولویت حزب‌الله تقویت موقعیت دفاعی‌اش است و به عملیات تهاجمی مبادرت نمی‌کند. از این‌رو، اسرائیل مسئول اول و آخر هرگونه جنگ ممکن است با توجه به این‌که ارزیابی‌های فعلی ما جنگ علیه لبنان را منتفی نمی‌داند ولی «مقاومت آماده غافلگیری‌هاست.»

معاون «سید حسن نصرالله» در ادامه افزود هرگونه تجاوز آمریکا به سوریه موازنه قوا راکه به نفع نظام دمشق و همپیمانانش است، تغییر نخواهد داد.

منبع: تسنیم
۹۷/۰۱/۲۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی