حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید ایرانگردی سران فتنه، به روایت فرزند کروبی:شمال - مشهد - اردبیل - زنجان - کاشان - قم - کرج :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
یکشنبه 26 فروردین 1397 
شناسه خبر : 286108
محمدحسین کروبی با اشاره به تعطیلات نوروز امسال می گوید: ««امسال در شب عید پیشنهادی به حاج آقا داده شد که اگر تمایل به سفر دارید ما شرایط را برای شما مهیا کنیم که ایشان موافقت نکردند و اظهار داشتند نیازی به سفر ندارم».
حصر رویایی؛

ایرانگردی سران فتنه، به روایت فرزند کروبی: پدر در سه سال اول حصر به شمال، مشهد، اردبیل و زنجان سفر کرد/ حاج آقا امسال گفتند نیازی به سفر ندارم

محمدحسین کروبی با اشاره به تعطیلات نوروز امسال می گوید: ««امسال در شب عید پیشنهادی به حاج آقا داده شد که اگر تمایل به سفر دارید ما شرایط را برای شما مهیا کنیم که ایشان موافقت نکردند و اظهار داشتند نیازی به سفر ندارم».

گروه سیاسی_رجانیوز: اگرچه جریان ضدانقلاب خارجی به همراه اصلاح‌طلبان در داخل همواره تلاش کرده است که با افسانه سازی از حصر و با انتشار تصاویر میر و شیخشان از شرایط دشوار آنها بگویند، تا هواداران را به خیال «حصر دشوار»  رهبران! خود به  مویه وادارند  حال آنکه این رهبران اسطوره‎ای همزمان یا در شمال کشور و یا در گعده دوستان و استخر انقلاب مشغول خوشگذرانی بوده‎اند. اما محمدحسین کروبی فرزند یکی از سران فتنه بخش هایی از واقعیت را امروز بیان کرد. 

به گزارش رجانیوز فرزند کروبی در مصاحبه ای که امروز در روزنامه آرمان منتشر شده است،  در پاسخ به سوالی درباره سفرهای پدرش گفت:

«تا آنجا که در ذهنم هست شمال کشور، مشهد مقدس، سرعین اردبیل و زنجان چهار منطقه‌ای بودند که در سه سال اول به همراه ماموران امنیتی به سفر برده شد».
 

وی در بخش دیگری از مصاحبه نیز به تعطیلات نوروز امسال نیز اشاره می کند و می گوید: 

«امسال در شب عید پیشنهادی به حاج آقا داده شد که اگر تمایل به سفر دارید ما شرایط را برای شما مهیا کنیم که ایشان موافقت نکردند و اظهار داشتند نیازی به سفر ندارم».

 
 
او درباره نحوه کنونی ملاقات ها نیز می گوید: «چند ماه قبل از دیدار آقایان دوستی، عباسی فر و ذوالنور با حاج آقا، نیز گشایش دیگری رخ داده بود که به فرزندان، عروسان و نوه‌ها اجازه داده شد هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند با حاج آقا دیدار داشته باشند و حتی درصورت تمایل شب را در آنجا سپری کنند. در چند ماه گذشته ما هر زمان که تمایل داشته باشیم می‌توانیم به دیدار حاج آقا برویم.»

 

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که «پدرتان بیشتر چه روزنامه‌هایی را مطالعه می‌کنند؟» گفت:

«از روزی که خواندن مطبوعات برای ایشان فراهم شد تقاضای پنج روزنامه مثل آرمان، شرق، اعتماد، کیهان و جمهوری اسلامی را کردند.»

 

لازم به ذکر است که هیچ گاه «نیمه پنهان» حفاظت قانونی از میرحسین موسوی و مهدی کروبیبه صورت جدی بیان نشده و این منجر به مظلوم نمایی خلاف واقع شده است. نشریه رمزعبور، چندی پیش قسمتی از ناگفته‌های حفاظت قانونی از این افراد را بیان داشت به نحوی که نوشت: «مهدی کروبی مرتباً به استخر انقلاب می‌رفت، به گونه‌ای که در برخی هفته‌ها تا سه نوبت استخر برای حضور او قرق می‌شد. ماموران امنیتی کروبی را برای سفر به هر نقطه از ایران آزاد گذاشته بودند. کاشان، قم، کرج، چند سفر شمال تنها بخشی از سفرهای مهدی کروبی و محافظانش بود».

۹۷/۰۱/۲۷
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی