حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید پیشنهادی غیر عادی برای تشکیل کشور «قم»! /آقای زادهوش نان حوزه می خوری و راه شاپور بختیار می روی؟ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

پیشنهادی غیر عادی برای تشکیل کشور «قم»!

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زادهوش، مدیر جامعه المرتضی در یادداشتی پیشنهاد تشکیل کشوری به‌ نام قم و تبدیل حوزه علمیه قم به کشوری مستقل را داده است.

به‌گزارش قم نیوز، وی در این یادداشت که در کانال تلگرامی نامه‌های حوزوی منتشر شده است، ضمن دادن این پیشنهاد تأکید کرد که در صورت تبدیل شدن قم به چیزی شبیه واتیکان، حوزه علمیه این شهر هم می‌تواند به نظام رهبری دینی شیعیان جهان تبدیل شود.

زادهوش به صراحت گفته است: «زمان آن فرا رسیده است که حوزه علمیه قم به کشوری مستقل تبدیل شود. کشوری با مرزهای جغرافیایی مشخص، پرچمی مخصوص، قانون اساسی، پذیرفته شده در مجامع بین‌المللی و پذیرنده سفیران کشورهای مختلف.» او در یادداشت خود آورده است: «در هنگام استقلال «کشور قم» که طبعاً باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد یا حتی به رأی مردم مستند شود، اختصاص یک یا چند واحد اقتصادی مانند پالایشگاه یا پتروشیمی به این کشور بخشی از نیازهای مالی آن را تأمین می‌کند که البته با استقلال حوزه علمیه شیعه، جذب مشارکت‌های مردمی و اتکا به وجوهات شرعیه و بریه امکان بیشتری می‌یابد.»

  حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در واکنش به این اظهار نظر در کانال تلگرامی خود نوشت: «متاسفانه تا کنون افتخار آشنایی با ایشان(حجت الاسلام زادهوش) را نداشته ام اما به ایشان توصیه می کنم کمی مطالعه بفرمایند تا دریابند چهل سال پیش چه کسی و چرا این پیشنهاد را مطرح کرد».

اشاره آشنا به پیشنهاد شاپور بختیار برای راه اندازی دولت شهر مستقل مانند واتیکان در قم به امام خمینی است.

۹۷/۰۱/۳۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی