حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید تصاویر/ژنرال‌های نبرد آخرالزمان/لبیک یا حسین - لبیک یا مهدی - لبیک یا خامنه ای :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

یاد می کنیم از فرمانده لشکر های شهید سپاه در سال های دفاع مقدس . مردانی که هیچ کدام در زمان شهادت ، عمرشان به سی سال نرسید اما شعار های انقلاب اسلامی را در میادین جهاد اصغر و جهاد اکبر خود به منصه ظهور رساندند و اینک اسوه های حسنه ملت ایران و همه آزادگان جهانند.

گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، در یکی از روزهای بهار سال 1342 ، در پادگان عشرت آباد تهران ،  رییس وقت شهربانی وقت کشور ، از مرجع تقلیدی که ساعاتی پیش به جرم اقدام علیه امنیت ملی کشور دستگیر شده بود ، پرسد: حضرت آقا با کدام سرباز می خواهند به جنگ حکومت بیایند؟ و «آقا» جواب فرمودند: «سربازان من در گهواره اند». در آن روز بهاری ، هیچ کس صحبت این مرجع تقلید را جدی نگرفت و باهوش تر ها هم آن را به حساب شعاری هوشمندانه برای گیج کردن حریف گذاشتند اما ، 15 سال بعد و در روزهای سرد زمستان ، ارتشی متشکل از صدها هزار سرباز ، همین مرجع تقلید را که از تبعیدی 15 ساله به کشور باز می گشت ، چون حلقه ای در میان گرفتند و از فرودگاه تهران به بهشت زهرا (س) رساندند. حتی آن روز هم بسیاری از مدعیان تصورش را هم نمی کردند که از میان این خیل نوجوان که غالبا بین 16 تا 20 سال سن داشتند ، چند سال بعد سپاه مقتدر سر برآورد و پشت فراعنه روزگار را بلرزاند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تنها سه ماه پس از ورود امام  خمینی به کشور تشکیل شد و در حالی که حدود یک سال و نیم از عمر آن می گذشت ، پای در معرکه جنگی گذاشت که در پشت خاکریز های دشمن ، لشکری برآمده از ائتلاف 40 کشور دنیا انتظارش را می کشید.
سپاه پاسداران از این آوردگاه 8 ساله ، با سربلندی و افتخار بیرون آمد و امروز به کابوس هولناک دشمنان اسلام ناب محمدی در سراسر دنیا بدل شده است. چنین جایگاه رفیعی ، مرهون مجاهدت هزاران سرباز سپاه روح الله است که بدن های چاک چاکشان در بستر خاک آرمیده است اما جان های تابناکشان از عرش ، نظاره گر ما است که چگونه بر سر پیمان خود می ایستیم.
یاد می کنیم از فرمانده لشکر های شهید سپاه در سال های دفاع مقدس . مردانی که هیچ کدام در زمان شهادت ، عمرشان به سی سال نرسید  اما شعار های انقلاب اسلامی را در میادین جهاد اصغر و جهاد اکبر خود به منصه ظهور رساندند و اینک اسوه های حسنه ملت ایران و همه آزادگان جهانند و تاریخ انتظار آن روزی را می کشد که این سرلشکران ، در رکاب منجی آخرالزمان ، به دنیا بازگردند و آخرین نبرد خیر و شر را فرماندهی کنند.
روحمان با یادشان شاد


شهید جاویدان اثر ، سرلشکر حاج احمد متوسلیان ، بنیانگذار و فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه)-متولد 1332


شهید ،سرلشکر  رزاق(رضا) چراغی ،دومین فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه)-متولد 1336



شهید ، سرلشکر حاج محمد ابراهیم همت ، سومین  فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه)



شهید سرلشکر حاج عباس کریمی قهرودی، چهارمین فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه)


شهید سرلشکر حاج علی رضا موحد دانش ، بنیانگذار و اولین فرمانده لشکر 10 سید الشهدا(صلوات الله علیه)



شهید سرلشکرحاج کاظم نجفی رستگار ، دومین فرمانده لشکر 10 سید الشهدا(صلوات الله علیه



شهید سرلشکر حاج حسین خرازی ، فرمانده لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه)



شهید سرلشکر مهدی باکری ، بنیانگذار و فرمانده لشکر 31 عاشورا



شهید سرلشکر مهدی زین الدین ، بنیانگذار و فرمانده لشکر 17 علی ابن ابیطالب(صلوات الله علیه)



شهید سرلشکر حاج اسماعیل دقایقی ، بنیانگذار و فرمانده لشکر 9 بدر



شهید سرلشکر حاج محمود کاوه ، فرمانده لشکر 155 ویژه شهدا
۹۷/۰۲/۰۷
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی