حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید زخمی شدن ۳۵۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیستی/14 می سالروز اشغال فلسطین :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۳۵۰ نفر در راهپیمایی بازگشت بزرگ توسط نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین ۳۵۰ نفر در راهپیمایی مسالمت آمیز «بازگشت بزرگ» توسط نظامیان صهیونیست در نوار غزه زخمی شدند.

همچنین خبرنگار میدانی شبکه المیادین اعلام کرد که گازهای سمی که نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در نوار غزه شلیک می کنند به اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می رسد.

در همین راستا، هزاران نفر از شهروندان یمن در همبستگی با مردم غزه و حمایت از بیت المقدس در صنعا پایتخت یمن تظاهرات کردند.

اعتراضات مسالمت آمیز شهروندان غزه در اعتراض به اقدامات اخیر آمریکا در مورد بیت المقدس، هر جمعه تحت عنوان «راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت» برگزار می شود و ساکنان غزه با رساندن خود به مرز غزه با سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را به چالش می کشند.

دفتر ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که قصد دارد روز ۱۴ ماه می (۲۴ اردیبهشت ‌ماه) سفارت آمریکا را از تل‌آویو به بیت‌المقدس اشغالی منتقل کند.

۱۴ ماه می هفتادمین سالروز تأسیس رژیم اشغالگر قدس است.

منبع: مهر
۹۷/۰۲/۱۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی