حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید واکنش فرمانده کل ارتش به خروج آمریکا :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

واکنش فرمانده کل ارتش به خروج آمریکا


فرمانده کل ارتش گفت: از اول هم معتقد بودم که بزرگترین خسارت برجام، مشروعیت بخشیدن به نشستن پشت یک‌ میز و مذاکره با امریکایی هاست.
 
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در اولین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در واکنش به خروج آمریکا از برجام که دیشب با فرمان ترامپ رئیس جمهور این کشور صورت گرفت اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد.
 
به گزارش فارس وی افزود: چقدر خوب است که ما هر روز هشدار راهبردی قرآن را با خود مرور کنیم که آنها تا آخر بدنبال این هستند که ما را از ایمان و اصولمان باز بدارند البته اگر بتوانند.
 
فرمانده کل ارتش گفت: از اول هم معتقد بودم که بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن به نشستن پشت یک‌ میز و مذاکره با امریکایی هاست اما بزرگترین سود برجام نیز اثبات چندباره عدم پاییندی آنها به تعهداتشان بود.
 
امیر موسوی افزود: ما همه چیز در ملت خودمان داریم که روزبروز بر پیشرفت کشور بیافزاید و امیدواریم درسی که این آدم (ترامپ) به جهانیان و کشورهای منطقه داد، عبرت آموز باشد.
 
وی تصریح کرد: البته وضعیت سعودی ها هم واقعا عبرت آموز است که چطور برای نشان دادن خودشان مدام به آمریکا و اروپایی ها می‌چسبند و من نمیدانم نسل آینده آنها چطور می‌خواهند تاریخ کشورشان را بخوانند.
 
فرمانده ارتش تصریح کرد: تهدیدات دشمنان به حدی است که ما می‌دانیم باید آمادگی خود را هر روز بالا ببریم و سرباز هم عنصر اصلی در تامین امنیت است.
 
موسوی گفت: در برنامه‌های عملیاتی خود، چیزی را کم‌ نکردیم که بخواهیم مهارت آموزی را جایگزین آن کنیم.
۹۷/۰۲/۲۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی