حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آقای روحانی! به عنوان مسئول مذاکرات نه یکبار که چهاربار باید عذرخواهی کنید+فیلم :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
از این‌رو با زیر پا گذاشتن 9شرط رهبر انقلاب، 10شرط شورایعالی امنیت ملی و 9شرط مجلس شورای اسلامی نه تنها حسن روحانی باید از ملت ایران عذرخواهی کند که باید از رهبرانقلاب و دو نهاد دیگر به خاطر ضعف خود در جامه عمل پوشاندن به شرط‌های برجام عذرخواهی کند.

از این‌رو با زیر پا گذاشتن 9شرط رهبر انقلاب، 10شرط شورایعالی امنیت ملی و 9شرط مجلس شورای اسلامی نه تنها حسن روحانی باید از ملت ایران عذرخواهی کند که باید از رهبرانقلاب و دو نهاد دیگر به خاطر ضعف خود در جامه عمل پوشاندن به شرط‌های برجام عذرخواهی کند.
گروه سیاسی-رجانیوز: بیانیه قابل تقدیر رئیس مجلس خبرگان رهبری در خصوص خروج آمریکا از برجام عصبانیت دولتی ها و بزک کنندگان دیروز آمریکا را دربرداشت. در این بیانیه آیت الله جنتی از حسن روحانی خواست تا به خاطر امضای سند خسارت آمیز برجام از مردم عذرخواهی کند. این درحالی است که به نظر می رسد رئیس دولت تدبیر نه تنها یک عذرخواهی که باید چهاربار عذر خواهی کند.
 
به گزارش رجانیوز: رئیس مجلس خبرگان در بیانیه خود ضمن محکومیت اقدامات خصمانه رژیم آمریکا رئیس جمهور را به عذرخواهی دعوت کرد: « لازم است رئیس جمهور محترم، صادقانه و با صراحت، نسبت به خسارتهای وارده در برجام که بخاطر عدم رعایت خطوط قرمز ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب از جمله اخذ تضمین های لازم از 1+5 و نیز عدم رعایت اقدام متناظر و گام به گام، پدید آمد؛ از مردم عزیر ایران عذر خواهی کرده، تجربه توافق برجام را چراغ راه آینده قرار دهند.»
 
در نگاه اول با گذشت پنج سال از سیاست‌های دولت برای ایجاد رونق اقتصادی از طریق مذاکرات هسته ای و شکست واضح و روشن این راهبرد، باید خواسته منطقی آیت الله جنتی مورد استقبال هر فرد منصفی قرار بگیرد اما رسانه های دولتی و حامیان آنها در اقدامی هماهنگ به این درخواست معقولانه واکنش منفی نشان دادند.
 
روزنامه دولتی ایران با شانه خالی کردن از زیر توافقنامه خسارت‌ساز برجام بدون اشاره به مسئولیت های دولت در قبال اتلاف وقت 5ساله یک ملت 70میلیونی نوشته است: « برخی کارشناسان منتقد بیانیه آیت‌الله جنتی برخلاف مواضع وی، معتقدند که برجام تصمیم نظام بوده چنانکه شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی بر آن مهر تأیید زده‌اند و بنا بر اظهارات اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای، جزئیات مذاکرات هم با مقامات عالیه کشور هماهنگ می‌شده است. »
 
این توجیهات رنگ باخته درحالی است که دولت روحانی نتوانسته شروط دستگاه های مختلف کشور در پذیرش برجام را اجرا کند، 28 شرط الزامی رهبرانقلاب، شورایعالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی در پذیرش برجام در مرحله اول نشان دهنده ضعف های ساختاری این سند است. همچنین گفتنی است این شروط مهم با بی توجهی دولت مواجه شده است و همانگونه که رهبر انقلاب هفته گذشته و در دیدار با فرهنگیان گفتند دولت برخلاف شروط اعلام شده، تضمین های لازم را برای اجرای برجام از توافق هسته ای کسب نکرده است.
 
از این‌رو با زیر پا گذاشتن 9شرط رهبر انقلاب، 10شرط شورایعالی امنیت ملی و 9شرط مجلس شورای اسلامی نه تنها حسن روحانی باید از ملت ایران عذرخواهی کند که باید از رهبرانقلاب و دو نهاد دیگر به خاطر ضعف خود در جامه عمل پوشاندن به شرط‌های برجام عذرخواهی کند. رهبر انقلاب قبلا هم از عبور تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز خبر داده بودند و خوش بینی ها به دشمن را به شدت محکوم کردند و گفته بودند: « وزیر خارجه‌ی محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما [مثلاً] اینجا را یا این خطّ قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم.»
 
روزنامه دولت در حالی جزئیات مذاکرات را به رهبرانقلاب نسبت می دهد و دولت را از عذرخواهی در خصوص برجام معاف می کند که پیشتر حسن روحانی اعلام کرده بود که مسئولیت همه مذاکرات را برعهده می گیرد و رهبر انقلاب هم شایعه ورود به جزئیات را رد کرده بودند.
 
 
Video Player


مسئولیت مذاکرات با من.mp4 | دانلود فیلم 

Video Player


در جزئیات دخالت ندارم.mp4 | دانلود فیلم 

محمدجواد ظریف هم در یک پرسش و پاسخ گفته بود مسئولیت مذاکرات با اوست. همین جمله حتی به تیتر رسانه های حامی دولت تبدیل شد.
 
 
با این وجود حالا که برجام با شکست سنگین روبه رو شده است و دولت بدون توجه به دلسوزی های دلواپسان منافع ملی و نهادهای قانونی کشور با بن بست مواجه شده است، انتظار عذرخواهی از حسن روحانی توقع زیادی است؟
۹۷/۰۲/۲۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی