حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بی شرمی 100 فیلمباز و عاشقان فرهنگ برهنگی/ هم پیاله های بهروز وثوقی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

** بازیگر فراری را تیتر می‌کنند تا مردم «مرگ برجام» را نبینند

روزنامه آرمان در مطلبی در صفحه اول با عنوان «درخواست رفع محدودیت از بهروز وثوقی» نوشت:

«بیش از ۱۰۰ فیلمساز و اهالی فرهنگ و هنر در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی، رئیس‌جمهور، خواستار رفع محدودیت‌ها برای هنرمندان از جمله بهروز وثوقی شدند... ما، جمعی از هنرمندان، فیلمسازان و نویسندگان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی، از شما می‌خواهیم، یک بار برای همیشه تدبیری صورت گیرد تا هنرمندانی که صرفاً به جهت کار هنری و فرهنگی با ممنوعیت خروج و ورود و ممنوعیت کار روبه‌رو هستند، بدون ایجاد مزاحمت بتوانند به وطن خود، رفت و آمد داشته و از حق طبیعی کار و فعالیت بهره‌مند شوند، از آن‌جمله خواهان رفع محدودیت‌های غیر قانونی برای هنرمند گرانمایه آقای بهروز وثوقی هستیم».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:

«پیش از این در مراسم تشییع ناصر ملک‌مطیعی موضوع نیاز روحی و روانی وثوقی به بازگشت مطرح و بر همگان معلوم شد که چه اندازه این مساله برای او جدی شده است. درخواست صد هنرمند شناخته شده از رئیس جمهور برای فراهم کردن زمینه بازگشت وثوقی می‌تواند بازکننده مسیری جدید باشد».

گفتنی است بهروز وثوقی یکی از بازیگران فاسد و فراری سینمای طاغوت است. وثوقی رابطه عمیقی با یکی از تبهکارترین عناصر رژیم شاه یعنی اشرف پهلوی داشت.

فردین در مصاحبه‌ای که بعدها در کتاب «سینمای فردین به روایت محمد علی فردین» چاپ شد، گفته بود: «(وثوقی) سینمایی هم که در قلهک داشت با تبانی اشرف (پهلوی) به وزارت فرهنگ و هنر فروخت. بهروز چهارماه قبل از انقلاب...همه ما تعجب می‌کردیم با وجود اینکه کار او در سینما درحال اوج گرفتن بود، زندگیش را فروخت و رفت».

محمد علی فردین درخصوص رابطه بهروز وثوقی و اشرف پهلوی هم گفته بود: «مدت زیادی بهروز با اشرف بود و با دربار ارتباط پیدا کرد... اسم بهروز را از این به بعد سر زبان‌ها انداختند. همینطور در فستیوال‌هایی که بهروز جایزه می‌گرفت بدون ارتباط با این ماجرا نبود... یک روز صبح ساعت چهار و نیم، پنج صبح از جلسه فیلمبرداری برمی‌گشتم، اتومبیلی جلوم بود که بهروز در آن نشسته بود و سرش را از پنجره بیرون آورده بود. پس از یک شب زنده‌داری (در دربار) با سر و وضعی آشفته رهایش کرده بودند تا به خانه‌اش برود (!) یک شب دیگر در یک میهمانی (درباری) او را در وضعی آشفته‌تر دیدم. اگر انقلاب نشده بود شاید بهروز از دست رفته بود».

ارتباط وثوقی با اشرف همچنان در خارج از کشور و طی سال‌های بعد از فرارش نیز ادامه یافت، چنانچه خود وی در کتاب خاطراتش می‌نویسد: «در این مدتی که در آمریکا بودم. رئیس‌دفتر والاحضرت اشرف از نیویورک زنگ می‌زد و مرتب مرا دعوت می‌کردند. می‌رفتم نیویورک و سه چهار روزی می‌ماندم و برمی‌گشتم. مثل سابق به من لطف داشتند».

متاسفانه اصلاح طلبان همصدا با رسانه‌های معاند با وارونه نمایی و مقصر جلوه دادن نظام، به تطهیر این بازیگر فاسد و فراری پرداخته و گذشته سیاه وی را سانسور می‌کنند.

نکته مهمتر این است که اصلاح طلبان برای به حاشیه بردن مشکلات معیشتی مردم و انحراف افکار عمومی از مطالبه گری از دولت، به هر کاری دست می‌زنند. بازیگران فاسد و فراری را تیتر می‌کنند تا مرگ برجام و کارنامه ضعیف اقتصادی دولت دیده نشود.

اکنون زنگ حساب دولت است، با این شعبده بازی‌ها نمی‌توان افکار عمومی را از موضوع اصلی منحرف کرد.

۹۷/۰۳/۱۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی