حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید دانشجوی بازداشت شده حکم بازداشتش را منتشر کرد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

دانشجوی بازداشت شده حکم بازداشتش را منتشر کرد

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTtz94VAK77PnDDNQBgTxHOkFOufD3z7SHxkzYU0Q4HynTRBb9kfw

وکیل ملت: محمدجواد معتمدنژاد، دبیر تشکل دانشجویان عدالتخواه که همین چند روز پیش در محضر رهبر انقلاب هم سخنرانی کرده بود در توئیترش از حضور در جمع کامیونداران معترض و بازداشت خودش خبر داد.

تاریخ انتشار: 12خرداد1397

کد خبر: 267544 http://www.vakilemelat.ir/image-vakil15278828453295512_00000.jpg--w--1000

کمی بعد از این خبر رییس کل دادگستری استان تهران این خبر را تکذیب کرد(خبر بالا). حالا معتمدنژاد در حساب توئیترش حکم بازداشتش را منتشر کرد. او در حساب توئیترش نوشت: «ضمن ابراز تاسف بابت اظهارات #کذب و غیر مسئولانه رئیس دادگستری تهران، تصویر #قرار_التزام ۵۰ میلیونی که برایم صادر شده رو جهت تنویر افکار عمومی منتشر می کنم.»

=========================================

چهارشنبه 9 خرداد 1397 
شناسه خبر : 288033
 محمد جواد معتمدی نژاد دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی که برای سرکشی به اعتصاب کامیونداران پایانه بار تهران رفته بود به همراه سید میثم صفائیان از فعالان صنفی معترض به فساد در سیستم حمل و نقل بازداشت شد. گفته میشود سید میثم صفائیان و محمد جواد معتمدی نژاد به دادستانی انتقال داده شده اند.
محمد جواد معتمدی نژاد دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی که برای سرکشی به اعتصاب کامیونداران پایانه بار تهران رفته بود به همراه سید میثم صفائیان از فعالان صنفی معترض به فساد در سیستم حمل و نقل بازداشت شد. گفته میشود سید میثم صفائیان و محمد جواد معتمدی نژاد به دادستانی انتقال داده شده اند.
گروه سیاسی_رجانیوز: با گذشت کمتر از دو روز از دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب که طی آن رهبری بارها و بارها بر مطالبه گری دانشجویان تاکید داشته و خواستار تقویت این روحیه در میان جوانان و دانشجویان شده بودند، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی که از قضا از جمله حاضران در دیدار دانشجویی با رهبر انقلاب بود، در جریان سرکشی به اعتصاب کامیونداران پایانه بار تهران بازداشت شد.
 
به گزارش رجانیوز، محمد جواد معتمدی نژاد دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی که برای سرکشی به اعتصاب کامیونداران پایانه بار تهران رفته بود به همراه سید میثم صفائیان از فعالان صنفی معترض به فساد در سیستم حمل و نقل بازداشت شد. گفته میشود سید میثم صفائیان و محمد جواد معتمدی نژاد به دادستانی انتقال داده شده اند.
 
به نظر می رسد اینگونه برخوردهای قضائی با دانشجویان انقلابی آنهم به دلیل پیگیری و رسیدگی آنان به سلسله اعتصابات کامیونداران که از سال ۹۵ شروع شده بود، سنخیتی با فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش روحیه مطالبه گری دانشجویان نداشته و در تقابل با این نگاه تفسیر می شود.
 
رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دانشجویان ضمن تاکید بر افزایش روحیه مطالبه گری در میان دانشجویان فرموده بودند:
 
" ما امروز در جامعه‌مان نیاز مبرم داریم به اینکه آرمانها را مدام تکرار کنیم، مدام بگوییم، مدام روی آن کار کنیم، مدام مطالبه کنیم. این مطالبه‌گری خیلی چیز خوبی است. مطالبه‌گریِ آرمانها از آن چیزهایی است که از آن نباید دست برداشت. اگر چنانچه این حجم عظیم و وسیع تهاجم به افکار عمومی از سوی ضدّ انقلاب با این مطالبه‌گری‌ها مواجه نشود، قطعاً ویرانگری خواهد کرد. یادآوری آرمانها، مطرح کردن آرمانها، خواستن آرمانها‌، طلبکاری نسبت به تحقّق این آرمانها یک سدّی است در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی -که متأسّفانه روی فضاهای نخبگانی هم دارند کار میکنند- و فضاهای مدیریّتی؛ که در مواردی هم متأسّفانه بی‌تأثیر نبوده. اینجا یک لشکری از جوانهای مؤمن و انقلابی لازم است که وارد میدان بشوند، مطالبه کنند آرمانها را و خودشان کمک کنند به تحقّق این آرمانها..."
 
تاکید بر صراحت و شجاعت دانشجویان در پیگیری و مطالبه آرمان ها، از جمله دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دانشجویان بود. موضوعی که می بایست نصب العین سایر دستگاه ها نظیر قوه قضائیه در تعامل با دانشجویان قرار گیرد. رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند:
 
"... احتیاج است به یادآوری این آرمانها با همان زبانِ ویژه‌ی جوانِ مؤمنِ انقلابی که از خصوصیّاتش صراحت است، از خصوصیّاتش شجاعت در گفتار است؛ اینکه شجاعانه حرف خودش را بزند. امروز نسبتاً همین‌جور هم بود؛ ما احساس کردیم یک انگیزه‌ی شجاعانه‌ای وجود دارد برای اینکه بگویند یک چیزهایی را. اگرچه من بعضی حرفها را قبول ندارم امّا شجاعت را قبول دارم؛ این احساس روحیه‌ِی تهاجم را در جوان دانشجو و جوان انقلابی، من کاملاً قبول دارم. بایستی این ارزشها به‌صورتِ صریح، هوشیارانه، دائماً مطالبه بشود؛ [از سوی] جوانِ پای کار."
 
با توجه به این فرمایشات رهبری،  دستگیری و برخورد قضائی با یک دانشجو آن هم به دلیل پیگیری مسائل و مشکلات مردم بیش از هر چیز نشان دهنده کج سلیقگی مسئولان و عمق فاصله نگاه آنان با رهبری انقلاب در مواجهه با دانشجویان خواهد بود. به خصوص اینکه مدت زمان زیادی نیز از فرمایشات اخیر رهبری نمی گذرد.
 
گفتنی است انتقاد از برخی روش‌ها و تصمیمات در قوه‌ی قضائیه فصل مشترک سخنان تعدادی از نمایندگان تشکل های دانشجویی در دیدار اخیر دانشجویان با رهبر انقلاب بوده است.
۹۷/۰۳/۱۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی