حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بیش از 100 شهید و زخمی در دهمین جمعه راهپیمایی بازگشت :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
راهپیمایی بازگشت

رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۱۰۰ تن دیگر در دهمین جمعه راهپیمایی بازگشت خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطین‌الیوم، ده‌ها شهروند فلسطینی که امروز به منظور مشارکت در راهپیمایی بازگشت به نام از جمعه تا حیفاء به مرزهای غزه آمده بودند، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 100 شهروند فلسطینی امروز در دهمین جمعه راهپیمایی بازگشت که از غزه تا حیفا نامگذاری شده، زخمی شدند و یک نفر نیز به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، 40 تن از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله جنگی زخمی شده و ما بقی بر اثر استنشاق گازهای اشک‌آور دچار خفگی شدند.

 هزاران شهروند فلسطینی به فراخوان کمیته ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره لبیک گفته و چادرهای بازگشت در مرزهای غزه مملوء از شهروندان فلسطینی از تمام گروه‌های سنی بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز مطابق راهپیمایی گذشته به سمت شهروندان فلسطینی گلوله جنگی و گازهای اشک‌آور شلیک کردند.

از سوی دیگر صدها تن از اهالی حیفای اشغالی نیز با برگزاری یک تجمع بر همبستگی خود با اهالی غزه کردند. آن‌ها همچنین با سردادن شعارهایی بر هویت عربی قدس تاکید کردند.

تظاهرات کنندگان در حیفا همچنین شعارهایی علیه آل سعود و معامله قرن سر دادند.

کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره غزه پیش از این در بیانیهای از مردم فلسطین خواست تا در دهمین جمعه در حصار مرزی نوار غزه با فلسطین اشغالی حضور به هم رسانده و راهپیمایی کنند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از روز جمعه 30 مارس (10 فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند که از آن زمان تاکنون بیش از 120 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شدند.

منبع: تسنیم
۹۷/۰۳/۱۲
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی