حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید بیانیه حماس در سالروز جنگ 1967 :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

بیانیه حماس در سالروز جنگ 1967

حماس در بیانیه‌ای در سالروز «یوم النکسة» بر استمرار مقاومت، ادامه راهپیمایی‌های بازگشت، مرکزیت قدس برای فلسطین و «نَه» به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، جنبش حماس به مناسبت پنجاه و یکمین سالروز «یوم‌النکسة» (سالروز شکست کشورهای عربی در جنگ با رژیم صهیونیستی در سال 1967) بیانیه‌‌ای صادر و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.

 

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، حماس در این بیانه تأکید کرده مقاومت در همه اشکال آن ادامه داد، ضربه به سلاح مقاومت را نمی‌پذیرد، این حق ملت فلسطین است که ابزارهای مقاومت تقویت شود و مدیریت مقاومت از نظر تشدید تنش یا رویارویی یا از نظر تنوع ابزارها و روش‌ها در چارچوپ اداره نبرد می‌گنجد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: قدس پایتخت فلسطین است و جایگاه دینی، تاریخی و تمدنی عربی، اسلامی و انسانی دارد و تمام مقدسات اسلامی و مسیحی آن حق ثابت ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی است و هیچ امتیازدهی درباره آن وجود نخواهد داشت. تمام اقدامات دولت دونالد ترامپ  رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به قدس و تلاش برای یهودی‌سازی این شهر، بی فایده و گویا اصلا انجام نشده است.

 

حماس سپس از ملت فلسطین خواست یوم‌النکسه برابر با 5 ژوئن (امروز) را با شرکت گسترده در راهپیمایی‌های بازگشت که قرار است در جمعه پیش رو (روز جهانی قدس) به اوج خود برسد، احیا بدارند.

 

جنبش حماس همچنین هر نوع عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را مردود دانست و آن را بخشی از محاربه با ملت فلسطین و نابودی آزادی و استقلال آن خواند.

۹۷/۰۳/۱۵
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی