حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید نگرانی اسرئیل از بزرگترین اجتماع فلسطینی در آخرین جمعه ماه رمضان :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
در آستانه روز نکسه و راهپیمایی فلسطینیان انجام شد:

نگرانی اسرئیل از بزرگترین اجتماع فلسطینی در آخرین جمعه ماه رمضان/دعوت گروه های فلسطینی از مردم برای شرکت در راهپیمایی

در آستانه روز نکسه و آمادگی مردم غزه برای شرکت در راهپیمایی گسترده به همین مناسبت کارشناسان اسرائیل از نگرانی های مقامات اسرائیلی و آمادگی ویژه ارتش برای حوادث احتمالی خبر داده و گروه های فلسطینی نیز مردم را به شرکت پر شور در این تظاهرات دعوت کردند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) نیکی گوتمان در روزنامه اسرائیل هایوم نوشت: ارتش اسرائیل برای مقابله با حوادث روز نکسه که فلسطینیان اعتراضات خود را افزایش می دهند، آمادگی خود را افزایش می دهد، ارتش نیروهای خود را در اطراف شهرک های همجوار غزه مستقر کرده است.

 

 

این کارشناس صهیونیست اعلام کرد: ارزیابی های ارتش بیانگر آن است که تظاهرات فلسطینیان در 6 نقطه و با حضور ده ها هزار فلسطینی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: حوادث روز سه شنبه بسیار نگران کننده است چرا که فلسطینیان قصد دارند بزرگترین اجتماع خود را در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار نمایند.

 

فلسطنیان نیز برای بزرگداشت 51 امین سالگرد روز نکسه و اشغال کامل فلسطین در سال 1967 آماده می شود. تظاهرات میلیونی قدس برای بزرگداشت روز نکسه تا جمعه آینده ادامه دارد. کمیته عالی راهپیمایی بازگشت و رفع محاصره نیز در بیانیه ای مردم فلسطین را به شرکت در این تظاهرات فرا خواند که از امروز آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

 

خالد البطش هماهنگ کننده این کمیته اعلام کرد: تهدیداد اشغالگران اسرائیل در خصوص کشتن فلسطینیان شرکت کننده در این مراسم عزم ملت فلسطین برای ادامه اقدامات خود جهت تحقق آرزوهای فلسطینیان و آزادی سرزمین هایشان را افزایش خواهد داد.

 

جنبش حماس نیز در بیانیه ای بر لزوم حضور مردم در این مراسم تاکید کرد. همزمان لیبرمن حملات اخیر به جهاد اسلامی و حماس در پاسخ به حملات موشکی و خمپاره ای به اسرائیل را ناکافی دانست و تهدید کرد بر اساس منافع اسرائیل این حملات ادامه خواهد یافت.

 

 

حماس و جهاد اسلامی نیز در یک موضع گیری متحد جنبش فتح را به پایان دادن به اختلافات و عمل به توافقات پیشین فرا خواندند و خواستار رفع محاصره ضالمانه چندین ساله علیه نوار غزه شدند و ادامه آن را ناشی از خصومت این جنبش با اهالی غزه دانستند. این دو گروه تاکید کردند این اقدامات علیه مردم غزه هیچ گونه مطابقتی با ارزش های ملی و اخلاقی ندارد.

۹۷/۰۳/۱۵
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی