حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید برگزاری تجمع طلاب در اعتراض به FATF مقابل دفتر رئیس مجلس در قم + تصاویر :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

عصر دیروز صورت گرفت

جمعی از طلاب در اعتراض به FATF و بررسی لایحه تامین مالی تروریسم در مجلس مقابل دفتر رئیس مجلس در قم تجمع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از طلاب حوزه علمیه در قم در اعتراض به بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجلس، شنبه 19 خرداد 97 در مقابل دفتر علی لاریجانی در قم تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی با این مضمون که تصویب لوایح 4 قلو در مجلس به ضرر ملت است، مخالفت خود را با تصویب لوایحی همچون الحاق به کنوانسیون پالرمو و ... در مجلس اعلام کردند.

در این تجمع حجت‌الاسلام غفاری فرد طی سخنانی ضمن بر شمردن آسیب‌ها و ضررها و زیان‌هایی که از تصویب این لوایح متوجه ملت می‌شود گفت که لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نباید در مجلس تصویب شود.

side
side
۹۷/۰۳/۲۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی