حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید استفاده منافقین از گردشگران با وعده سفر رایگان به پاریس - مرگ بر منافقین :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
منافقین

روز گذشته گروهک تروریستی منافقین نشستی را در پاریس با حضور تعدادی از مقامات آمریکایی به خصوص «رودی جولیانی»، وکیل دونالد ترامپ برگزار کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته گروهک تروریستی منافقین نشستی را در پاریس با حضور تعدادی از مقامات آمریکایی به خصوص «رودی جولیانی»، وکیل دونالد ترامپ برگزار کرد، پایگاه روزنامه انگلیسی گاردین به تحلیل این نشست پرداخته و می‌نویسد بسیاری از حاضران در این نشست گردشگرانی بودند که با وعده مسافرت به پاریس گردآوری شده بودند.

گاردین می‌نویسد: «رودی جولیانی» یکی از ۳۳ مقام آمریکایی است که در این نشست شرکت کرده است و افراد دیگری مانند «بیل ریچاردسون»، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل نیز در این نشست حضور داشتند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود ضمن اشاره به پرداخت‌هایی که از سوی گروهک تروریستی منافقین به سخنرانان نشست‌ها پرداخت می‌شود نوشت: تاکنون مشخص نیست که سخنرانان مبلغی را دریافت کرده‌اند، اما این گروه به دلیل پرداخت‌های بسیار بالا به سخنرانان خود مشهور است.

در ادامه این گزارش آمده است: بسیاری از ناظران سیاست‌های ایران بر این عقیده هستند که این گروه به دلیل استفاده از خشونت و ارتباط با سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل، در بین مردم ایران بسیار مورد تنفر است.

گاردین افزود: نیمی از شرکت کنندگان در این نشست مسافرانی از لهستان، اسلوواکی، چک، آلمان و سوریه بودند که با اتوبوس به پاریس منتقل شده بوند و بسیاری از این افراد از طریق یک فراخوان در فیس‌بوک که وعده مسافرت به پاریس به همراه غذا و محل اقامت تنها در ازای دریافت ۲۵ یورو را داده بود به این محل آمده بودند.

بیشتر بخوانید:

رسوایی جدید مزدوران مجازی در پروژه کشته‌سازی‌های جعلی +عکس و فیلم

ماجرای پروژه ۶ ساله سازمان منافقین برای ترور آیت الله بهشتی

گاردین نوشت: صدها پاهجوی سوری که در آلمان سکونت دارند نیز در این نشست حضور داشتند که در طول سخرانی‌ها، در زیر درختان مشغول چرت زدن بودند.

یک مادر سوری که به همراه دو دخترش در این نشست حاضر بوده به گاردین گفته است: ما این فراخوان را در صفحه فیس‌بوک دیدیم و توافق کردیم که به تعطیلات بیاییم، من تاکنون پاریس را ندیده بودم و چیزی از مجاهدین (گروهک تروریستی منافقین) نمی‌دانم.

اواخر ماه می‌ نیز خبرنگار شبکه خبری «ان‎بی‌سی» در یک رشته توییت به ارتباط میان «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی ترامپ و رودی جولیانی، وکیل ترامپ با گروهک تروریستی منافقین و نیز پول‌های پرداخت شده از سوی این گروهک تروریستی به بولتون و جولیانی برای سخنرانی در نشست‎های این گروهک پرداخت.

«ریچارد انگل» گزارش داد: ما در حال بررسی چگونگی پرداخت پول به جان بولتون و رودی جولیانی از سوی گروه مجاهدین (گروهک تروریستی منافقین) در ازای سخنرانی آن‌ها برای این گروه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر گروه مجاهدین (منافقین) هزاران دلار به مقامات سیاسی آمریکا می‌پردازد تا در نشست‌های آن‌ها سخنرانی کنند و یکی از متخصصانی که بر روی این گروه کار می‌کند برآورد کرده که جان بولتون در طول سالیان متمادی بالغ بر ۱۸۰ هزار دلار از این گروهک به دلیل حمایت خود از آن‌ها برای تغییر نظام در ایران دریافت کرده است.

خبرنگار ان‌بی‌سی در ادامه می‌گوید: جان بولتون تاکنون فاش نکرده که چه مقدار پول از مجاهدین (منافقین) دریافت کرده و دفتر او نیز درخواست ما در این رابطه را پاسخ نداده است، رودی جولیانی به ما گفت که ارتباط او با گروه مجاهدین (منافقین) از سال ۲۰۰۸ آغاز شده  اما او به خاطر نمی‌آورد که در طول سالیان چه مقدار پول از این گروه دریافت کرده است، او ثبت این گروه به عنوان یک گروهک تروریستی در گذشته را یک اشتباه توصیف کرده است.

منبع: میزان
۹۷/۰۴/۱۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی