حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید واکنش کمیته‌های مقاومت فلسطین به اظهارات عضو جنبش فتح در مورد ایران :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به اظهارات سخنگوی جنبش فتح مبنی بر عدم حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت: کوچک و بزرگ می‌دانند که ایران چه حمایت‌هایی از ملت و مقاومت فلسطین کرد.
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به اظهارات سخنگوی جنبش فتح مبنی بر عدم حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین گفت: کوچک و بزرگ می‌دانند که ایران چه حمایت‌هایی از ملت و مقاومت فلسطین کرد.
 
 به گزارش ایسنا به  نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، محمد البریم معروف  به « ابومجاهد»، سخنگوی رسمی کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به اظهارات اسامه القواسمی سخنگوی جنبش فتح در مورد ایران در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: اظهارات القواسمی مبنی بر این که ایران حتی یک ریال به ملت فلسطین کمک نکرده نادرست است زیرا کوچک و بزرگ می‌دانند که ایران چه حمایت‌هایی از ملت و مقاومت فلسطین کرده‌ و یکی از مهمترین موسسه‌های حامی فلسطین موسسه شهر فلسطین است که از خانواده‌های شهدا حمایت می‌کند.
 
وی افزود:‌ طرحها و پروژه‌های توسعه که ایران به دور از رسانه‌ها انجام داد نیاز به اجازه گرفتن از کسی نداشت.
 
ابومجاهد در ادامه این سوال را مطرح کرد که آقای اسامه در  رابطه با رنج و درد و مشقت‌ها و مشکلات نوار غزه در تمام زمینه‌ها چه می‌داند و چه کسی به منظور کاهش این رنج ها از ما حمایت کرد.
 
 وی ادامه داد:‌ خانواده‌ها و فرزندان ملت‌مان این را می‌دانند، آنها همچنین می‌دانند که چه کسی آنها را تحریم کرد و چه کسی حقوق آنان را کاهش داد و در حصر و گرسنگی آنان دست داشت، آن‌ها این مساله‌ را خوب می دانند.
 
 سخنگوی کمیته‌های مقاوت فلسطین نوشت: جنبش مبارز فتح می‌داند که چه کسی برای اولین بار سفارت اسرائیل در تهران را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و از موسسه  آزادسازی فلسطین به رهبری شهید یاسر عرفات حمایت رسمی و مالی کرد.
 
 محمد البریم در پایان با تشکر و تقدیر از تمام کسانی که از ملت و مقاومت فلسطین حمایت می کنند نوشت: ما  تلاتش‌های هیچ کس را دست کم نمی گیریم و از ارزش حمایت‌های آن‌ از ملت ما نمی‌کاهیم  بلکه بر ما واجب است که از حمایت‌های آن‌ها تقدیر کنیم و در حق آنها افترا نکنیم.
 
به گزارش ایسنا، پیش از این اسامه القواسمی سخنگوی جنبش فتح فلسطین که ریاست آن را محمود عباس بر عهده دارد درباره حمایت مالی ایران از فلسطین گفت: آیا ایرانیان گمان می‌کنند که دولت قبلی و یا دولت کنونی تا به امروز حتی یک ریال به ملت فلسطین کرده است؟ این کاملا نادرست است.
 
وی افزود: بسیار شرم‌آور است که برخی گمان می‌کنند دلیل بحران اقتصادی ایران حمایت آن از ملت فلسطین است،‌ به رغم اینکه جنبش فتح و سازمان آزادسازی فلسطین در سال ۱۹۷۹ از انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند و تاکنون هیچ اظهاری علیه آنان نداشتیم و هیچ دخالتی در امور داخلی آنان نکردیم اما ایران هیچ خدمتی به ملت فلسطین نکرد. ما تاکنون ندیدم و نشنیدم که ایران در ساخت مدرسه، دانشگاه، بیمارستان و یا پروژه دیگری در فلسطین مشارکت داشته است و اگر برخی از ایرانی‌ها گمان می‌کنند که حمایت از یک حزب به معنای حمایت از تمام ملت فلسطین است سخت در اشتباهند و ایران با حمایتش از جنبش حماس از تمام فلسطین حمایت نکرده است.
۹۷/۰۴/۱۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی