حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید جدیدترین دستپخت محرمانه دولت حمله «کانال خرید اروپا» به قلب صنایع کشور :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مذاکرات محرمانه در نمایشگاه بین‌المللی تهران

گویا محرمانه‌های دولت روحانی پایان ندارد. EUP2P مشابه سازی روند خسارت بار FATF در حوزه صنعت و تکنولوژی است.
کیهان: مقامات ارشد دولت روحانی تاکنون بارها درخصوص لزوم شفافیت سخن گفته‌اند. اما با نگاهی مختصر به کارنامه پنج ساله دولت مشخص می‌شود که اصل بر محرمانه بودن قراردادها و تعاملات بوده است. متاسفانه مردم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نامحرم بوده و گویا فقط برخی کشورهای خارجی محرم دولت ‌هستند.
برجام، سند 2030 در حوزه فرهنگی، سند FATF در حوزه مالی و بانکی، قراردادهای نفتی، قراردادهای خرید هواپیما و خودرو و...همگی جزو محرمانه‌های دولت روحانی می‌باشد.
اما محرمانه‌های دولت به همین جا ختم نمی‌شود. در متن توافق برجام در پیوست چهارم بخشی به نام «کانال خرید» وجود دارد. این بخش دارای 19 بند می‌باشد.
علیرغم اینکه در ماههای اخیر اتفاقات زیادی درخصوص کانال خرید در ایران رخ داده است اما با جست‌وجو در سایت سازمان مربوطه(EUP2P) هیچ اطلاعاتی از ایران یافت نمی‌شود.
EUP2P چیست؟
اتحادیه اروپا در قالب کانال خرید برجام در حال تثبیت نظام بازرسی سنگین خود بر صنایع داخلی کشور است.
در این نظام کشور خارجی پس از فروش کالای مربوطه که اصطلاحا کاربرد دوگانه دارد(DUAL USE) با اعزام تیم بازرسی به سرکشی از واحدهای صنعتی مربوطه می‌پردازند تا مطمئن شود استفاده‌کننده نهایی تغییر نکرده است. این نظام بازرسی از زمان تصویب برجام تاکنون بارها و بارها اجرا شده است و در حال تبدیل به یک رویه پذیرفته شده است!
کشورهای غربی برای تسلط هر چه بیشتر قصد پیاده سازی نظام منسجم، پیچیده و دقیق P2P(partner-to-partner) را در نظام صادرات و واردات کالا و تکنولوژی(goods and technology) ایران دارند. این نظام به رهگیری دقیق و تکنولوژی صادراتی و وارداتی پرداخته و به کنترل استفاده‌کننده نهایی (end-user) می‌پردازند. به عبارت دیگر P2P همان FATF در باب کالا و تکنولوژی است و می‌تواند تهدیدی جدی برای صنایع دفاعی، نهضت‌های آزادی بخش، دورزدن تحریم‌ها و دسترسی به صنایع «های تک» به شمار آید.
مذاکرات کاملا پنهان و به دور از دسترس رسانه‌ها و حتی دولتمردان و نمایندگان مجلس بین وزارت امور خارجه، وزارت صنعت و معدن و گمرکات و نمایندگان اتحادیه اروپا به صورت کاملا محرمانه در ماه‌های اخیر در جریان بوده است.
آخرین خبر از این حوزه ورود بی‌سر و صدای تیم اروپایی به تهران است. این تیم هفته جاری به تهران آمد و دوشنبه و سه شنبه
(11 و 12 تیرماه) جلسات متمرکز جهت قدم‌های اولیه برای پیاده سازی این نظام(P2P) را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران انجام داد. طی این جلسات الگوی پیاده شده در اروپا (EUP2P) برای مسئولین وزارت صنعت و معدن و مسئولین گمرک تشریح شد.
قرار است دوره‌های آموزشی در داخل و خارج نیز برای مسئولین اجرایی برگزار شود.
انگلیس، فرانسه و اتحادیه اروپا به صورت خاص، حامیان این اقدام هستند.
۹۷/۰۴/۱۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی