حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید برافراشته شدن پرچم سوریه در «منبج» :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

برافراشته شدن پرچم سوریه در «منبج»

منبج و حلب سوریه

رسانه‌های سوری از ورود قریب‌ الوقوع نیروهای ارتش سوریه به منبج و برافراشته شدن پرچم سوریه در این شهر خبر دادند.

به گزارش مشرق، شهر منبج واقع در حومه شمال شرقی حلب که آنچه به «الاداره المدنیه الدیمقراطیه» و شورای نظامی منبج وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) موسوم است، بر آن مسلط هستند، خود را برای استقبال از یگان‌های نیروهای ارتش سوریه آماده می‌کند، که این امر پس از ورود این گروه‌های کردی به خط مذاکرات با  دولت سوریه برای تسلیم مناطق تحت سیطره خود در شمال و شرق این کشور صورت می‌گیرد.

منابع محلی در منبج به روزنامه الوطن سوریه گفتند ابتکارهای محلی و اقدامات فراوانی تدارک دیده شده است تا شهر برای  استقبال از ارتش و خوشامدگویی به نیروهای ارتش با هدف بازگرداندن آن به آغوش دولت آماده شود.

بیشتر بخوانید:

۳ دلیل روی آوردن کردها به مذاکره با دمشق

این منابع گفتند مردم منبج پارچه‌نوشته‌هایی در مناطق حساس و مهم شهرشان از جمله ورودی غربی منتهی به شهر حلب نصب کرده‌اند که انتظار می‌رود نیروهای ارتش از آنجا وارد شوند،  که در این پارچه‌نوشته‌ها این جملات نوشته شده است : منبج به ورود نیروهای ارتش عربی سوریه خیرمقدم می‌گوید، همه ما متعلق به میهنیم.

منابع محلی خاطر نشان کردند مقرهای امنیتی منبج هم عملا آماده واگذاری به نیروهای قانونی سوریه شده است.

یک منبع نظامی در شورای نظامی منبج هم اعلام کرد پرچم جمهوری عربی سوریه در بالاترین نقطه شهر در میدان الکرنک( میدان اعدام زمان سیطره تروریست‌های داعشی) برافراشته شده است که اشاره نمادین به حاکمیت رسمی دولت سوریه بر این شهر است. مردم و عشایر منبج بارها با برگزاری تظاهرات خواستار بازگشت شهرشان به آغوش دولت سوریه شده بودند.

خبر دیگر اینکه با نابودی کامل گروه‌های تروریستی در شهرک جباثا الخشب در حومه شمالی قنیطره، پرچم سوریه در این شهرک برافراشته شد.

منبع: تسنیم
۹۷/۰۵/۱۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی