حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید لابی‌های سنگین برای متهم اقتصادی؛ / برادر جهانگیری :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مهدی جهانگیری

برادر معاون اول رئیس جمهور که به اتهام فساد اقتصادی بازداشت شده بود، با لابی‌های سنگین، به زودی آزاد می‌شود.

به گزارش مشرق، برخی رسانه ها خبر داده‌اند مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور و رئیس‌گروه مالی گردشگری و نایب‌رئیس‌اتاق بازرگانی تهران که به اتهام فساد اقتصادی در مهرماه ۹۶ بازداشت شده بود، با لابی‌های سنگین، وثیقه خود را از ۶هزار میلیارد به هزار میلیارد تومان کاهش داده و با تأمین آن، به زودی آزاد می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه ۱۰ اسفند ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با اشاره به روند پرونده مهدی جهانگیری گفت: این پرونده مسائلی را در کرمان و مسائل مهم‌تری را در تهران داشت و نهایتاً با هماهنگی بین دستگاه قضائی کرمان و تهران، این پرونده به تهران منتقل شد، در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز کیفرخواستی صادر نشده و بعد اتمام پرونده می‌توان درباره جزئیات این پرونده توضیح داد.

ثروت هنگفت مهدی جهانگیری چگونه بدست آمده است؟

مهدی جهانگیری، برادر اسحاق جهانگیری چگونه توانسته به  ثروت هنگفت در این کشور دست پیدا کند؟ برادر کوچک معاون اول دولت و رئیس گروه مالی گردشگری که دهها شرکت و بانک زیر نظر آن است، این دارایی ها را از چه راهی به دست آورده است؟

برای روشن شدن ثروت مهدی جهانگیری کافی است سری به پایگاه گروه مالی گردشگری زد. نگاهی به گروه مالی گردشگری نشان می دهد که این گروه متشکل از دهها شرکت ریز و درشت از جمله بانک گردشگری، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران، گروه مهندسی صنعت نفت و گاز لاوان، مجتمع فولاد صنعت بناب، بیمه آرمان و... است.



گروهی که در سایر بازراهای مالی و سرمایه ای دستی بر آتش دارد و بسیاری از پروژه های هتل سازی، پروژه های نفتی و گازی، ‌ ساختمان سازی، اقامتگاه های بین راهی و تفریح گاه ها را در سراسر کشور در حال اجراء دارد و یا برنده اصلی مزایده های دولتی در اجرای چنین پروژه هایی است.

بسیاری از این ثروت چندهزار میلیارد تومانی که در نوع خود در رقابت با ثروت ۲۵ هزار میلیاردی بابک زنجانی قرار می گیرد، ‌ در طول سال هایی به دست آمده که وی پس از استعفا از معاونت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی در  زمان رحیم مشایی، شرکت های اقماری را تاسیس و در همان دولت پروژه های بزرگ را نصیب خود ساخت.

مهدی جهانگیری همان کسی بود که در سال ۸۷ پس از ماجرای مشهور حمل قرآن با موسیقی و دف، تحت فشار علما و اقشار متدین ناچار به استعفا شد.

البته جستجویی با عنوان "رانت خواری بزرگ در شرکت خصوصی متصل به حلقه قدرت" در سال ۱۳۹۰؛ تمامی زوایای پرونده جهانگیری، مشایی و بقایی را روشن می سازد.

۹۷/۰۵/۱۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی