حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید جزئیات حمله آشوبگران به حوزه علمیه اشتهارد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

جزئیات حمله آشوبگران به حوزه علمیه اشتهارد

کد خبر 880589
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
اغتشاش

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد گفت: آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه‌های نمازخانه را شکستند و در حین این خرابکاری‌ها، شعارهای هنجارشکنانه سر می‌دادند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام هندیانی گفت: بر اساس فراخوان گروه های معاند و ضدنظام برای آشوبگری و اغتشاش، مقرر شده بود تا فریب خوردگان، رأس ساعت 6 عصر در محله مرکزی اشتهارد تجمع کنند و در این تجمع به ظاهر اعتراضی، پیگیر اهداف شوم اربابان خود باشند.

وی ادامه داد: رأس ساعت 9 شب بود که آشوبگران به سمت حوزه علمیه اشتهارد حرکت کردند و متأسفانه در صدد ورود به حوزه علمیه برای شکستن درب‌ها و آتش زدن بودند که با تدابیر انجام شده این مسئله محقق نشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد افزود: آشوبگران با سنگ و آجر، نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه های نماز خانه را شکستند و در حین انجام اینکار، شعارهای هنجارشکنانه سر می دادند.

حجت‌الاسلام هندیانی با بیان اینکه آشوبگران بعد از شکستن شیشه ها محل را ترک کردند اظهار کرد: سپس بعد از رفتن این افراد، آرامش نسبی در محل برقرار شد تا زمان اذان مغرب که تجمع آشوبگران در مقابل حوزه علمیه دوباره شروع شد و اینبار بیش از 500 نفر حضور داشتند و شعارهای ساختارشکن و معاندانه سر می دادند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد ادامه داد: این افراد توسط نیروهای ضدشورش متفرق و جمع‌آوری شدند و پلیس هم اکنون خانه به خانه آنان را مورد شناسایی قرار داده و در حال دستگیری آنان است.
حجت الاسلام هندیانی افزود: تاکنون تعدادی از این افراد دستگیر شده اند و عملیات یافتن آشوبگران ادامه دارد.

منبع: فارس
۹۷/۰۵/۱۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی